
حمایت ویژه از اعضای اتحادیه تولیدکنندگان و صادرکنندگان در نمایشگاه چاپ دیجیتال؛ تفاهمنامه همکاری امضا شد
در راستای توسعه فناوریهای نوین و حمایت از اعضای صنف در عرصههای تخصصی، جلسه مشترک میان بابک عابدین، رئیس اتحادیه تولیدکنندگان و صادرکنندگان صنعت چاپ و بستهبندی ایران و جلال ذکایی، مجری برگزاری نمایشگاه «چاپ دیجیتال ایران» برگزار شد. در این نشست که با هدف برنامهریزی برای حضور حداکثری و مؤثر صنعتگران در این رویداد تخصصی ترتیب یافته بود، هومن محمدی (نایبرئیس اتحادیه) به همراه جمعی از اعضای هیئترئیسه شامل آقایان بهنامجو، کیایی، مبینی و ابوالفتحیان نیز حضور داشتند. این جلسه در نهایت با امضای تفاهمنامه همکاری دوجانبه به پایان رسید.
به گزارش روابط عمومی اتحادیه تولیدکنندگان و صادرکنندگان صنعت چاپ و بسته بندی این تفاهمنامه که با هدف تسهیل شرایط حضور اعضای اتحادیه در نمایشگاه چاپ دیجیتال (۲۳ تا ۲۶ تیرماه) منعقد شده است، بر حمایتهای ویژه از شرکتهای عضو، ایجاد فضای تعاملی و بهرهگیری از فرصتهای آموزشی تأکید دارد.
تمرکز بر حمایت حداکثری از تولیدکنندگان
بابک عابدین، رئیس اتحادیه تولیدکنندگان و صادرکنندگان صنعت چاپ و بستهبندی ایران، در حاشیه این نشست با اشاره به اهمیت تحول دیجیتال در صنعت چاپ اظهار داشت: «رویکرد اتحادیه همواره حرکت در مسیر نوآوری و پیوند میان تولیدکنندگان سنتی و فناوریهای مدرن است. این تفاهمنامه نه یک قرارداد صرف، بلکه بستری است تا اعضای ما بتوانند با هزینهای مناسبتر و شرایطی حرفهایتر، توانمندیهای خود را در ویترین نمایشگاه چاپ دیجیتال به نمایش بگذارند. برای ما، حضور در این نمایشگاه فرصتی است تا جایگاه صادراتی صنعت چاپ کشور را ارتقا دهیم.
وی افزود: اختصاص غرفه رایگان برای شبکهسازی اعضا و فراهم کردن فضای آموزشی، گامی عملی برای انتقال دانش در این رویداد است که امیدواریم مورد استقبال گسترده اعضا قرار گیرد.





