پایگاه اطلاع رسانی چاپ دیجیتال ایران
شنبه8 ارديبهشت 1403     Saturday, April 27, 2024
رئیس نهمین نمایشگاه چاپ دیجیتال و نشر رومیزی به ایبنا خبر داد:

حضور 35 شرکت داخلی و خارجی در نهمین نمایشگاه چاپ دیجیتال

35 شرکت داخلی و خارجی در نهمین نمایشگاه چاپ دیجیتال و نشر رومیزی حضور دارند، این نمایشگاه چهارم تا هفتم مرداد برگزار خواهد شد.

جلال ذکایی، رئیس نهمین نمایشگاه چاپ دیجیتال و نشر رومیزی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران‌(ایبنا)، با اشاره به اهداف برگزاری این نمایشگاه، گفت: نمایشگاه چاپ دیجیتال با ارائه آخرین تحولات در عرصه چاپ دیجیتال، سعی دارد فعالان حوزه چاپ، بسته‌­بندی، صنایع، تولیدکنندگان و مصرف‌کنندگان را با تکنولوژی­‌های نوین و تولیدات این عرصه آشنا کند.
 
وی ادامه داد: امسال حدود 35 شرکت داخلی و خارجی فعال در حوزه‌های مختلف چاپ دیجیتال در نمایشگاه حضور دارند که کشور ترکیه به‌صورت مستقیم و نمایندگانی از کشورهای چین، کره و ایتالیا برخی از غرفه‌داران نمایشگاه هستند.
 
ذکایی با بیان اینکه امسال نمایشگاه در فضایی به وسعت سه‌هزار و 500 مترمربع برگزار خواهد شد، عنوان کرد: این رویداد در دو سالن تهران و گلستان برگزار خواهد شد. تلاش شده است با توجه به شرایط کرونایی، همه شیوه‌نامه‌های بهداشتی رعایت شود.
 
وی تاکید کرد: از فردا (یکشنبه 2 مرداد) غرفه‌ها برای تجهیز و غرفه‌سازی به شرکت‌کنندگان واگذار می‌شود تا بتوانند دستگاه‌ها و ماشین‌آلات خود را نیز نصب کنند.
 
ذکایی همچنین از برگزاری کارگاه‌های آموزشی در حاشیه نمایشگاه خبر داد و گفت: قرار است یک شرکت دانش‌بنیان ایرانی که در حوزه تولید جوهر چاپ دیجیتال فعال است در این نمایشگاه حضور داشته باشد.
 
وی در ادامه به افتتاح متروی ایستگاه «بوستان گفت‌وگو» اشاره کرد و افزود: خط 7 مترو به تازگی در این بوستان راه‌اندازی شده که این موضوع موجب سهولت رفت و آمد برای مخاطبان و بازدیدکنندگان نمایشگاه خواهد شد.
 
به گفته ذکایی، مراسم افتتاحیه نهمین نمایشگاه چاپ دیجیتال و نشر رومیزی سه‌شنبه 4 مرداد ساعت 10 صبح با حضور علی‌اکبر ابراهیمی و جمعی از مدیران تشکل‌ها و اتحادیه‌های صنعت چاپ برگزار خواهد شد.
 
نهمین نمایشگاه چاپ دیجیتال و نشر رومیزی چهارم تا هفتم مرداد‌ماه هر روز از ساعت 10 تا 17 در محل دائمی نمایشگاه‌های شهرداری تهران واقع در بوستان گفتگو برگزار می‌شود.
 

دیدگاه کاربران

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید :

  1. نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  2. نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
  3. نظرات پس از ویرایش ارسال می‌شود.
دیدگاه شما ثبت شد
پایگاه اطلاع رسانی چاپ دیجیتال ایران

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به "پایگاه اطلاع رسانی چاپ دیجیتال ایران"است.