پایگاه اطلاع رسانی چاپ دیجیتال ایران
يكشنبه9 ارديبهشت 1403     Sunday, April 28, 2024

برگزاری 10 نشست‌، کارگاه‌ و برنامه‌ آموزشی در نهمین نمایشگاه چاپ دیجیتال

10نشست‌، کارگاه آموزشی و تور تخصصی و آموزشی همزمان با نهمین نمایشگاه چاپ دیجیتال و نشر رومیزی برگزار خواهد شد.

حمیدرضا فرخ، مدیر باشگاه ارزش آفرینان صنعت چاپ و بسته‌بندی ایران و مجری برگزاری نشست‌های تخصصی، نهمین نمایشگاه چاپ دیجیتال و نشر رومیزی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران‌(ایبنا)، با اشاره به برگزاری نشست‌ و کارگاه‌های تخصصی چاپ دیجیتال در این رویداد، گفت: چهار نشست تخصصی، دو ارائه برنامه و 10 برنامه در قالب تور تخصصی با موضوع چاپ دیجیتال و بررسی زوایای مختلف آن ازجمله اقداماتی است که در این ایام دنبال می‌کنیم.
 
وی ادامه داد: در این زمینه یکی از اقدامات، تعامل با برگزارکنندگان نمایشگاه‌ها و تسهیل‌گری برای حضور مجموعه‌های ارزش‌آفرین در این رویدادها، همچنین برگزاری نشست‌های تخصصی است.
 
فرخ با بیان اینکه تسهیل‌گری برای هم‌اندیشی، هم‌افزایی، بازارسازی و مطالبه‌گری ازجمله اقداماتی است که در این برنامه‌ها دنبال می‌کنیم، عنوان کرد: نه به‌صورت شعاری بلکه عملیاتی و میدانی به افرادی نیاز داریم که پیش‌قراول این هم‌افزایی‌ها باشند تا در شرایط سخت اقتصادی قدم‌های رو به جلو برداشته شود.
 
وی با اشاره به برخی از برنامه‌های پیش‌بینی شده همزمان با نهمین نمایشگاه چاپ دیجیتال، گفت: پنل تخصصی بررسی مفاهیم اصلی چاپ تخصصی، معرفی فناوری‌های چاپ و بسته‌بندی دیجیتال، آینده چاپ جوهرافشان و مدیریت رنگ، برخی از این اقدامات است.
 
فرخ همچنین از برگزاری تور تخصصی در نمایشگاه خبر داد و یادآور شد: بحث و گفت‌وگوهای تخصصی در فضای نمایشگاه با حضور و همراهی کارشناسان و صاحب‌نظران یکی از کارهایی است که امسال در قالب نمایشگاه انجام خواهیم داد.
 
نهمین نمایشگاه چاپ دیجیتال و نشر رومیزی چهارم تا هفتم مرداد‌ماه هر روز از ساعت 10 تا 17 در محل دائمی نمایشگاه‌های شهرداری تهران واقع در بوستان گفتگو برگزار می‌شود.

دیدگاه کاربران

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید :

  1. نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  2. نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
  3. نظرات پس از ویرایش ارسال می‌شود.
دیدگاه شما ثبت شد
پایگاه اطلاع رسانی چاپ دیجیتال ایران

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به "پایگاه اطلاع رسانی چاپ دیجیتال ایران"است.