جلال ذکایی، در گفتوگو با خبرنگار ایبنا، با ارائه ارزیابی از این رویداد، گفت: ۲۳ شرکت در دهمین نمایشگاه چاپ دیجیتال حضور داشتند و جدیدترین دستاوردهای خود را در حوزه چاپ دیجیتال در بخشهای مختلف عرضه کردند و تلاش کردیم با وجود برخی محدودیتها، نمایشگاه را به شکل خوبی برگزار کنیم.
وی افزود: نمایشگاه طی دو روز پایانی با حجم قابل توجهی از بازدیدکنندگان تخصصی همراه بود و طبق اطلاعات دریافتی، قراردادهای همکاری درخورتوجهی نیز به امضا رسیده است.
ذکایی با اشاره به برگزاری هفت کارگاه آموزشی با تمرکز بر موضوعات کاربردی حوزه چاپ، توضیح داد: از کارگاههای مدیریت رنگ، صرفهجویی در هزینههای چاپ و .. استقبال درخورتوجهی را شاهد بودیم، قرار است فیلم این دورهها بعد از تدوین در سایت نمایشگاه برای استفاده افراد مختلف و علاقهمندان بارگذاری شود.جمع زیادی از مخاطبان و علاقهمندان تقاضای استمرار دورهها را داشتند. قول داده میشود دورهها و کارگاههای مورد نیاز صنف مرتبط با حوزه دیجیتال در طول سال نیز استمرار داشته باشد و رسالت خود را در این حوزه به درستی ادامه دهیم.
ذکایی همچنین در پاسخ به سوال ایبنا درباره طرح برگزاری دوسالانه نمایشگاه چاپ دیجیتال از دورههای آتی، گفت: درحوزه دیجیتال سرعت فناوری بسیار زیاد است؛ شاید در چاپ افست برگزاری دو سالانه نمایشگاه موضوعیت داشته باشد اما در حوزه دیجیتال اینگونه نیست؛ شاهد آن برگزاری مستمر و سالانه نمایشگاه «فسپا» در پنج نقطه دنیا است.
وی در پایان از آسیبشناسی نمایشگاه چاپ دیجیتال خبر داد و یادآور شد: اکنون در تعامل با غرفهداران و بازدیدکنندگان در حال جمعآوری بازخوردهای مثبت و منفی هستیم و با جمعبندی این دیدگاهها تلاش میکنیم نمایشگاه بهتر و موفقتری را سال آینده برگزار کنیم.
به گزارش ایبنا، دهمین نمایشگاه چاپ دیجیتال 30 خرداد تا دوم تیر 1402 در مرکز نمایشگاهی بوستان گفتگو برپا شد.
وی افزود: نمایشگاه طی دو روز پایانی با حجم قابل توجهی از بازدیدکنندگان تخصصی همراه بود و طبق اطلاعات دریافتی، قراردادهای همکاری درخورتوجهی نیز به امضا رسیده است.
ذکایی با اشاره به برگزاری هفت کارگاه آموزشی با تمرکز بر موضوعات کاربردی حوزه چاپ، توضیح داد: از کارگاههای مدیریت رنگ، صرفهجویی در هزینههای چاپ و .. استقبال درخورتوجهی را شاهد بودیم، قرار است فیلم این دورهها بعد از تدوین در سایت نمایشگاه برای استفاده افراد مختلف و علاقهمندان بارگذاری شود.جمع زیادی از مخاطبان و علاقهمندان تقاضای استمرار دورهها را داشتند. قول داده میشود دورهها و کارگاههای مورد نیاز صنف مرتبط با حوزه دیجیتال در طول سال نیز استمرار داشته باشد و رسالت خود را در این حوزه به درستی ادامه دهیم.
ذکایی همچنین در پاسخ به سوال ایبنا درباره طرح برگزاری دوسالانه نمایشگاه چاپ دیجیتال از دورههای آتی، گفت: درحوزه دیجیتال سرعت فناوری بسیار زیاد است؛ شاید در چاپ افست برگزاری دو سالانه نمایشگاه موضوعیت داشته باشد اما در حوزه دیجیتال اینگونه نیست؛ شاهد آن برگزاری مستمر و سالانه نمایشگاه «فسپا» در پنج نقطه دنیا است.
وی در پایان از آسیبشناسی نمایشگاه چاپ دیجیتال خبر داد و یادآور شد: اکنون در تعامل با غرفهداران و بازدیدکنندگان در حال جمعآوری بازخوردهای مثبت و منفی هستیم و با جمعبندی این دیدگاهها تلاش میکنیم نمایشگاه بهتر و موفقتری را سال آینده برگزار کنیم.
به گزارش ایبنا، دهمین نمایشگاه چاپ دیجیتال 30 خرداد تا دوم تیر 1402 در مرکز نمایشگاهی بوستان گفتگو برپا شد.