10 شهریور سال جاری، به مناسبت روز ملی صنعت چاپ به همت ستاد صنفی بزرگداشت روز ملی صنعت چاپ، جمعی از خبرنگاران و عکاسان , صاحبان رسانه از چاپخانه هلدینگ نقش الماس به عنوان بزرگترین سامانه چاپ آنلاین در ایران و مجتمع چاپ هودیس پارس یکی از بزرگترین و پیشرفتهترین مراکز چاپ و بستهبندی دارویی در ایران بازدید کردند.
چرا خبرنگاران باید با صنعت چاپ و چاپخانه داران آشنا شوند :
اولین و مهم ترین موضوع برای خبرنگار حوزه چاپ آشنایی با فرایند تولید است در واقع هیچ کس همانند یک روزنامه نگاردیدن نتیجه قلم خود در جراید برایش مهم نیست حال او باید با مراحل چاپ و تولید مطبوعات آشنا شوند و بفهمند که چگونه اخبار و اطلاعات به دست خوانندگان میرسند.
نکته دوم آگاهی از چالش های صنعت چاپ از زبان چاپخانه داران است آنها باید با مشاهده مشکلات و چالشهای موجود در چاپ، به درک بهتری از محدودیتها و مشکلات صنعت رسانه دست یابند.
نکته سوم دیدار از چاپخانهها میتواند فرصتی برای برقراری ارتباط با افرادی باشد که در این صنعت کار میکنند و به تبادل نظر و تجربیات کمک کند.
در نهایت بازدید خبرنگاران از چاپخانه ها باعث افزایش آگاهی عمومی می شود درواقع با نوشتن درباره تجربیات خود در چاپخانهها، خبرنگاران میتوانند آگاهی عمومی را درباره اهمیت این صنعت و نقش آن در جامعه افزایش دهند.
به طور کلی، این بازدیدها به خبرنگاران کمک میکند تا بهتر و عمیقتر به موضوعات خبری بپردازند و اطلاعات دقیقتری را به خوانندگان خود ارائه دهند.
بدین جهت بر اساس سیاست ستاد صنفی بزرگداشت روز ملی صنعت چاپ از خبرنگاران و صاحبان رسانه این حوزه دعوت شد تا از چاپخانه هلدینگ نقش الماس و مجتمع چاپ هودیس پارس بازدید کنند و به پوشش خبری این بازدید در خبرگزاری های خود بپردازند .
خبرگزاری ایرنا
خبرگزاری تسنیم
خبرگزاری فارس
خبرگزاری مهر
خبرگزاری میزان
خبرگزاری ایلنا
خبرگزاری صبا
جهان پرس
خبرگزاری ایبنا
خبر آنلاین
ایستگاه خبر
توسعه برند
سرمایه فردا
نورفتو
خانه سینما
خبرگزاری پانا
سایت اکو ایران
پایگاه تحلیل خبری اقتصاد طلایی
چرا خبرنگاران باید با صنعت چاپ و چاپخانه داران آشنا شوند :
اولین و مهم ترین موضوع برای خبرنگار حوزه چاپ آشنایی با فرایند تولید است در واقع هیچ کس همانند یک روزنامه نگاردیدن نتیجه قلم خود در جراید برایش مهم نیست حال او باید با مراحل چاپ و تولید مطبوعات آشنا شوند و بفهمند که چگونه اخبار و اطلاعات به دست خوانندگان میرسند.
نکته دوم آگاهی از چالش های صنعت چاپ از زبان چاپخانه داران است آنها باید با مشاهده مشکلات و چالشهای موجود در چاپ، به درک بهتری از محدودیتها و مشکلات صنعت رسانه دست یابند.
نکته سوم دیدار از چاپخانهها میتواند فرصتی برای برقراری ارتباط با افرادی باشد که در این صنعت کار میکنند و به تبادل نظر و تجربیات کمک کند.
در نهایت بازدید خبرنگاران از چاپخانه ها باعث افزایش آگاهی عمومی می شود درواقع با نوشتن درباره تجربیات خود در چاپخانهها، خبرنگاران میتوانند آگاهی عمومی را درباره اهمیت این صنعت و نقش آن در جامعه افزایش دهند.
به طور کلی، این بازدیدها به خبرنگاران کمک میکند تا بهتر و عمیقتر به موضوعات خبری بپردازند و اطلاعات دقیقتری را به خوانندگان خود ارائه دهند.
بدین جهت بر اساس سیاست ستاد صنفی بزرگداشت روز ملی صنعت چاپ از خبرنگاران و صاحبان رسانه این حوزه دعوت شد تا از چاپخانه هلدینگ نقش الماس و مجتمع چاپ هودیس پارس بازدید کنند و به پوشش خبری این بازدید در خبرگزاری های خود بپردازند .
خبرگزاری ایرنا
خبرگزاری تسنیم
خبرگزاری فارس
خبرگزاری مهر
خبرگزاری میزان
خبرگزاری ایلنا
خبرگزاری صبا
جهان پرس
خبرگزاری ایبنا
خبر آنلاین
ایستگاه خبر
توسعه برند
سرمایه فردا
نورفتو
خانه سینما
خبرگزاری پانا
سایت اکو ایران
پایگاه تحلیل خبری اقتصاد طلایی