وی در ادامه به برنامههای شرکت رکورد در این رویداد اقتصادی خبر داد و افزود: نمایش دستگاههای چهارهد و کلندر که در حوزه نساجی بیشتر استفاده میشود از مهمترین برنامههای ما در نمایشگاه امسال است، زیرا دستگاههای به روزی هستند که طی سه – چهار سال گذشته روی آنها خیلی کار کردیم.
دیلمی با بیان اینکه این ماشینآلات امروز در بهترین حالت و بالغترین حد خود هستند، عنوان کرد: مشتریانی که پیش از این از دستگاهها استفاده کردند رضایت دارند و به همین دلیل در نمایشگاه دیجیتال به دنبال معرفی بهتر و کاملتری از این ماشینها هستیم.
وی تاکید کرد: از سوی دیگر ما با متدهای جدیدتر و اندوختههایی که در طول سالهای کرونایی به دست آوردیم در نمایشگاه حضور داریم تا آنها را به مخاطبان خود عرضه کنیم.
دیلمی در بخش دیگر صحبتهای خود با بیان اینکه در این سالها همواره تلاش کردیم چراغ خود را روشن نگه داریم، یادآور شد: نمایشگاههای تخصصی فرصتی است تا شرکتها محصولات خود را عرضه میکنند و مشتریان نیز دغدغهها و مسائل را بیان میکنند و به همین دلیل معتقدم که به صورت ماهیتی نقش مهمی در ارتباط میان تولیدکننده و مصرفکننده دارد.
به گفته وی، این نمایشگاه فرصتی است تا شرکتهای فعال در حوزه چاپ دیجیتال در کنار یکدیگر قرار گیرند، با دستاوردهای جدید هم آشنا شوند و در کنار هم رشد کنند.
دیلمی ایجاد فرصتهای جدید شغلی را از دیگر ثمرات این نمایشگاه دانست و گفت: کرونا باعث شده بود حجم مشتریان بازار کم شود اما از سوی دیگر یک فرصت هم تلقی میشد اما همین کسادی موجب شده بود شرکتها از این زمان استفاده کنند و ایرادات و مشکلات احتمالی خود را شناسایی و برطرف کنند.
وی ادامه داد: کرونا تیغ دولبهای بود که اگرچه از نظر درآمد مثل سایر حوزهها کاهش داشتیم اما انرژی بیشتری گذاشتیم تا دانش و آگاهی خود را در حوزه کاریمان ارتقا دهیم.
دیلمی همچنین به برنامهریزی این مجموعه برای دعوت از مشتریان، توضیح داد: در این مدت تلاش کردیم از طریق صفحات خود در شبکههای مجازی اطلاع رسانی داشته باشیم تا مشتریان و مخاطبان ما از برگزاری نمایشگاه مطلع شوند و به غرفه بیایند.
وی با بیان اینکه پیشنهاد میکنم با توجه به شرایط کاری گذشته در بحث اطلاع رسانی نمایشگاه کار شود، گفت: ارتباط با رسانه، پخش آگهی، نصب بیلبورد، مصاحبه خبری و .. از جمله کارهایی است که میتواند در اطلاعرسانی گسترده برنامههای نمایشگاه موثر باشد.
دیلمی با اشاره به آغاز فعالیت این شرکت از سال 1393، عنوان کرد: ما سالها است که در حوزه دستگاههای چاپ عریض در بخش تبلیغات و نساجی فعالیت داریم و امسال نیز برنامههای متنوعی برای حضور در نمایشگاه چاپ دیجیتال برنامهریزی کردهایم.
نهمین نمایشگاه چاپ دیجیتال و نشر رومیزی چهارم تا هفتم مرداد ماه در محل دائمی نمایشگاههای شهرداری تهران واقع در بوستان گفتگو برگزار خواهد شد.
دیلمی با بیان اینکه این ماشینآلات امروز در بهترین حالت و بالغترین حد خود هستند، عنوان کرد: مشتریانی که پیش از این از دستگاهها استفاده کردند رضایت دارند و به همین دلیل در نمایشگاه دیجیتال به دنبال معرفی بهتر و کاملتری از این ماشینها هستیم.
وی تاکید کرد: از سوی دیگر ما با متدهای جدیدتر و اندوختههایی که در طول سالهای کرونایی به دست آوردیم در نمایشگاه حضور داریم تا آنها را به مخاطبان خود عرضه کنیم.
دیلمی در بخش دیگر صحبتهای خود با بیان اینکه در این سالها همواره تلاش کردیم چراغ خود را روشن نگه داریم، یادآور شد: نمایشگاههای تخصصی فرصتی است تا شرکتها محصولات خود را عرضه میکنند و مشتریان نیز دغدغهها و مسائل را بیان میکنند و به همین دلیل معتقدم که به صورت ماهیتی نقش مهمی در ارتباط میان تولیدکننده و مصرفکننده دارد.
به گفته وی، این نمایشگاه فرصتی است تا شرکتهای فعال در حوزه چاپ دیجیتال در کنار یکدیگر قرار گیرند، با دستاوردهای جدید هم آشنا شوند و در کنار هم رشد کنند.
دیلمی ایجاد فرصتهای جدید شغلی را از دیگر ثمرات این نمایشگاه دانست و گفت: کرونا باعث شده بود حجم مشتریان بازار کم شود اما از سوی دیگر یک فرصت هم تلقی میشد اما همین کسادی موجب شده بود شرکتها از این زمان استفاده کنند و ایرادات و مشکلات احتمالی خود را شناسایی و برطرف کنند.
وی ادامه داد: کرونا تیغ دولبهای بود که اگرچه از نظر درآمد مثل سایر حوزهها کاهش داشتیم اما انرژی بیشتری گذاشتیم تا دانش و آگاهی خود را در حوزه کاریمان ارتقا دهیم.
دیلمی همچنین به برنامهریزی این مجموعه برای دعوت از مشتریان، توضیح داد: در این مدت تلاش کردیم از طریق صفحات خود در شبکههای مجازی اطلاع رسانی داشته باشیم تا مشتریان و مخاطبان ما از برگزاری نمایشگاه مطلع شوند و به غرفه بیایند.
وی با بیان اینکه پیشنهاد میکنم با توجه به شرایط کاری گذشته در بحث اطلاع رسانی نمایشگاه کار شود، گفت: ارتباط با رسانه، پخش آگهی، نصب بیلبورد، مصاحبه خبری و .. از جمله کارهایی است که میتواند در اطلاعرسانی گسترده برنامههای نمایشگاه موثر باشد.
دیلمی با اشاره به آغاز فعالیت این شرکت از سال 1393، عنوان کرد: ما سالها است که در حوزه دستگاههای چاپ عریض در بخش تبلیغات و نساجی فعالیت داریم و امسال نیز برنامههای متنوعی برای حضور در نمایشگاه چاپ دیجیتال برنامهریزی کردهایم.
نهمین نمایشگاه چاپ دیجیتال و نشر رومیزی چهارم تا هفتم مرداد ماه در محل دائمی نمایشگاههای شهرداری تهران واقع در بوستان گفتگو برگزار خواهد شد.