فناوری تازه ی Digimarc and EVERYTHING
کمپانی Digimarc یک برند بین المللی در زمینه ی دیجیتالی سازی محصولات از طریق تولید واترمارک های اختصاصی برند دیجی مارک است که به نسل تازه ی روش های احراز هویت دیجیتالی کیفیت و شتاب بهتری می بخشد. این کمپانی، واترمارک ها و کیوآر کدهای مجهز به احراز هویت دو لایه تولید می کند. Digimarc که به تازگی با شرکت EVERYTHING ادغام شده، در تولید فناوری های جدید چاپی خود از دانش و تخصص این کمپانی هم بهره گرفته است. فناوری جدید این دو شرکت ادغام شده، بر پایه ی اینترنت ابری محصولات است که به وسیله ی آن یک قُل دیجیتالی برای تمام آیتم های فیزیکی ایجاد می کند. به زبان ساده می توان گفت که قُل دیجیتال محصولات، تمامی اطلاعات مربوط به محصول را به شکل هوشمند جمع آوری و ثبت می کند، و می تواند سفر محصول از زمان تولید تا تحویل را به شکل دقیق ردیابی کند.
مزیت فناوری تازه ی این دو کمپانی این است که فرصت تازه ای برای کاربران خود فراهم می کنند تا با انعطاف پذیری بیشتری محصولات خود را اصالت سنجی و ردیابی کنند. نحوه ی کار این فناوری به این شکل است که برندها و مشتریان می توانند مثلا کیوآر کد چاپ شده بر روی محصول را اسکن کنند و از طریق آن به قُل دیجیتالی محصول متصل شوند. اتصال به قُل دیجیتالی می تواند اصالت محصول و برند، اطلاعات دقیق مربوط به فرآیند تولید و روش های تحویل و دیگر اطلاعات مرتبط را در اختیار هردو گروه قرار دهد.
آقای Sickles، مدیر بازاریابی این شرکت درباره ی انگیزه ی تولید و عرضه ی این محصول می گوید: «از آنجایی که ابزارها و دانش جاعلان هرروز پیچیده تر و بیشتر می شود، شاهد هستیم که روش های معمول و سنتی ضد جعل که سال هاست مورد استفاده ی برندها قرار می گیرند، نه دیگر کارآمد هستند و نه اثربخش. به همین خاطر ما امیدوارم که این محصول جدید بتواند چالش های سر راه جعل و اصالت سنجی محصول را تا حدی از میان بردارد.»
به طور خلاصه، فناوری تازه ی Digimarc’s Brand Integrity می تواند با ایجاد قلُ های دیجیتالی برای محصولات، از اعتبار برند و اصالت محصولات محافظت کند و خیال مشتریان را از بابت اصل بودن محصول راحت کند. این فناوری همچنین مراحل تولید تا عرضه ی محصولات را به شکل شفاف و پایدار در اختیار رصد همگان قرار می دهد. با این محصول می توان هرگونه امکان جعل یا دستکاری محصول را به سرعت شناسایی کرد و درکنار آن، چرخه ی پایداری محصولات را نیز بررسی کرد.
کمپانی Digimarc یک برند بین المللی در زمینه ی دیجیتالی سازی محصولات از طریق تولید واترمارک های اختصاصی برند دیجی مارک است که به نسل تازه ی روش های احراز هویت دیجیتالی کیفیت و شتاب بهتری می بخشد. این کمپانی، واترمارک ها و کیوآر کدهای مجهز به احراز هویت دو لایه تولید می کند. Digimarc که به تازگی با شرکت EVERYTHING ادغام شده، در تولید فناوری های جدید چاپی خود از دانش و تخصص این کمپانی هم بهره گرفته است. فناوری جدید این دو شرکت ادغام شده، بر پایه ی اینترنت ابری محصولات است که به وسیله ی آن یک قُل دیجیتالی برای تمام آیتم های فیزیکی ایجاد می کند. به زبان ساده می توان گفت که قُل دیجیتال محصولات، تمامی اطلاعات مربوط به محصول را به شکل هوشمند جمع آوری و ثبت می کند، و می تواند سفر محصول از زمان تولید تا تحویل را به شکل دقیق ردیابی کند.
مزیت فناوری تازه ی این دو کمپانی این است که فرصت تازه ای برای کاربران خود فراهم می کنند تا با انعطاف پذیری بیشتری محصولات خود را اصالت سنجی و ردیابی کنند. نحوه ی کار این فناوری به این شکل است که برندها و مشتریان می توانند مثلا کیوآر کد چاپ شده بر روی محصول را اسکن کنند و از طریق آن به قُل دیجیتالی محصول متصل شوند. اتصال به قُل دیجیتالی می تواند اصالت محصول و برند، اطلاعات دقیق مربوط به فرآیند تولید و روش های تحویل و دیگر اطلاعات مرتبط را در اختیار هردو گروه قرار دهد.
آقای Sickles، مدیر بازاریابی این شرکت درباره ی انگیزه ی تولید و عرضه ی این محصول می گوید: «از آنجایی که ابزارها و دانش جاعلان هرروز پیچیده تر و بیشتر می شود، شاهد هستیم که روش های معمول و سنتی ضد جعل که سال هاست مورد استفاده ی برندها قرار می گیرند، نه دیگر کارآمد هستند و نه اثربخش. به همین خاطر ما امیدوارم که این محصول جدید بتواند چالش های سر راه جعل و اصالت سنجی محصول را تا حدی از میان بردارد.»
به طور خلاصه، فناوری تازه ی Digimarc’s Brand Integrity می تواند با ایجاد قلُ های دیجیتالی برای محصولات، از اعتبار برند و اصالت محصولات محافظت کند و خیال مشتریان را از بابت اصل بودن محصول راحت کند. این فناوری همچنین مراحل تولید تا عرضه ی محصولات را به شکل شفاف و پایدار در اختیار رصد همگان قرار می دهد. با این محصول می توان هرگونه امکان جعل یا دستکاری محصول را به سرعت شناسایی کرد و درکنار آن، چرخه ی پایداری محصولات را نیز بررسی کرد.