
میرعماد سیداصفهانی، مدیرعامل شرکت میرتک با اشاره زمینه فعالیت این مجموعه، توضیح داد: ما اولین شرکت تخصصی در حوزه چاپ دیجیتال بودیم که جوهر ترنسفر را برای چاپ روی پارچه به کشور وار کردیم، به این دلیل میگویم تخصصی چون بنده به همراه همکارانم همگی فارغالتحصیل رشته نساجی بودیم.
وی ادامه داد: 20 سال پیش زمانی که این کار را شروع کردیم فعالیتمان محدود بود و کارمان واردات مواد اولیه چاپ ایندور و ماشینهای اداری شامل کاغذ گلاسه، جوهرهای پرینترهای رومیزی و .. بود.
سیداصفهانی با بیان اینکه در مدت زمان کوتاهی فعالیت خود را توسعه دادیم، گفت: در ابتدا چاپ روی تیشرت، سپس چاپ روی اجسام سخت را انجام دادیم و بعد از آن ماشینآلات چاپ عریض را برای چاپ طاقه پارچه را به کشور وارد کریدم.
وی تاکید کرد: ماشینهایی که ابتدا به ایران آوردیم دستگاههای کلندر بود که برای ترنسفر کاغذهای چاپ شده روی پارچه بودند، علاوه بر آن انواع پرسهای تخت سایز اداری تا صنعتی را نیز وارد میکنیم، همچنین پلاترهای مخصوص چاپ عریض برای عرض 160 تا سه متر و 20 سانتیمتر نیز از دیگر خدمات ما است.
سیداصفهانی با اشاره به اقدامات جدیدی که قرار است همزمان با نهمین نمایشگاه چاپ دیجیتال و نشر رومیزی انجام شود، توضیح داد: کارهای جدیدی که امسال به نمایشگاه میآوریم دستگاه مخصوص چاپ تیشرت برای تیشرتهای پنبهای و تکنولوژی جدید و دستگاههای هشت هد و 16 هد برای چاپ ترنسفر خواهند بود.
وی در ادامه از ارسال دعوتنامه مجازی بر روی صفحات و شبکههای مجازی مجموعه میرتک برای حضور در نمایشگاه چاپ دیجیتال برای مشتریان و مخاطبان خبر داد و گفت: نمایشگاههای تخصصی برای کسانی که به دنبال تکنولوژیهای جدید هستند بهترین گزینه است و معتقدم که نمایشگاه چاپ دیجیتال با توجه به حوزه جذابی که دارد بسیار خوب است.
سیداصفهانی یادآور شد: من همیشه به همکاران میگویم در نمایشگاه فقط به دنبال ارائه آنچه داریم به مشتری نباشید بلکه به دنبال آنچه باشید که مشتری میخواهد، زیرا ممکن است دستگاهی را بخواهد که ما نداشته باشیم و نسبت به واردات آن اقدام کنیم.
وی با بیان اینکه حضور در نمایشگاه و دیدار با مخاطب باید ما را هشیار کند، گفت: نمایشگاه فرصتی است تا ببینیم که تقاضای بازار روی چه کالا و ماشینی است، سپس برنامهریزی کنیم و واردات داشته باشیم.
سیداصفهانی همچنین بر لزوم تبلیغات و برنامهریزی از سوی مدیران نمایشگاه در گستره وسیع تاکید کرد و افزود: باید بهگونهای برنامهریزی شود که مخاطبهای مخصوص کالاهای ما به نمایشگاه بیایند، صنعت چاپ دیجیتال در حوزه پارچه بسیار وسیع است و میتوان به عنوان مثال از طراحان لباس در حوزه لباس ورزشی، مجلسی، یا طراحان لوازم منزل یا کالای خواب برای حضور در این نمایشگاه دعوت کرد.
وی در ادامه با بیان اینکه چاپ دیجیتال دیگر مثل قدیم برای فعالان چاپ دیجیتال نیست و توسعه پیدا کرده است، گفت: الان که چاپ دیجیتال پارچه آمده است میتوان اصناف مختلف را برای بازدید از نمایشگاه دعوت کرد و اگر این کار انجام شود در نمایشگاه پویایی بسیار خوبی ایجاد میشود.
نهمین نمایشگاه چاپ دیجیتال و نشر رومیزی چهارم تا هفتم مرداد ماه در محل دائمی نمایشگاههای شهرداری تهران واقع در بوستان گفتگو برگزار خواهد شد.
وی ادامه داد: 20 سال پیش زمانی که این کار را شروع کردیم فعالیتمان محدود بود و کارمان واردات مواد اولیه چاپ ایندور و ماشینهای اداری شامل کاغذ گلاسه، جوهرهای پرینترهای رومیزی و .. بود.
سیداصفهانی با بیان اینکه در مدت زمان کوتاهی فعالیت خود را توسعه دادیم، گفت: در ابتدا چاپ روی تیشرت، سپس چاپ روی اجسام سخت را انجام دادیم و بعد از آن ماشینآلات چاپ عریض را برای چاپ طاقه پارچه را به کشور وارد کریدم.
وی تاکید کرد: ماشینهایی که ابتدا به ایران آوردیم دستگاههای کلندر بود که برای ترنسفر کاغذهای چاپ شده روی پارچه بودند، علاوه بر آن انواع پرسهای تخت سایز اداری تا صنعتی را نیز وارد میکنیم، همچنین پلاترهای مخصوص چاپ عریض برای عرض 160 تا سه متر و 20 سانتیمتر نیز از دیگر خدمات ما است.
سیداصفهانی با اشاره به اقدامات جدیدی که قرار است همزمان با نهمین نمایشگاه چاپ دیجیتال و نشر رومیزی انجام شود، توضیح داد: کارهای جدیدی که امسال به نمایشگاه میآوریم دستگاه مخصوص چاپ تیشرت برای تیشرتهای پنبهای و تکنولوژی جدید و دستگاههای هشت هد و 16 هد برای چاپ ترنسفر خواهند بود.
وی در ادامه از ارسال دعوتنامه مجازی بر روی صفحات و شبکههای مجازی مجموعه میرتک برای حضور در نمایشگاه چاپ دیجیتال برای مشتریان و مخاطبان خبر داد و گفت: نمایشگاههای تخصصی برای کسانی که به دنبال تکنولوژیهای جدید هستند بهترین گزینه است و معتقدم که نمایشگاه چاپ دیجیتال با توجه به حوزه جذابی که دارد بسیار خوب است.
سیداصفهانی یادآور شد: من همیشه به همکاران میگویم در نمایشگاه فقط به دنبال ارائه آنچه داریم به مشتری نباشید بلکه به دنبال آنچه باشید که مشتری میخواهد، زیرا ممکن است دستگاهی را بخواهد که ما نداشته باشیم و نسبت به واردات آن اقدام کنیم.
وی با بیان اینکه حضور در نمایشگاه و دیدار با مخاطب باید ما را هشیار کند، گفت: نمایشگاه فرصتی است تا ببینیم که تقاضای بازار روی چه کالا و ماشینی است، سپس برنامهریزی کنیم و واردات داشته باشیم.
سیداصفهانی همچنین بر لزوم تبلیغات و برنامهریزی از سوی مدیران نمایشگاه در گستره وسیع تاکید کرد و افزود: باید بهگونهای برنامهریزی شود که مخاطبهای مخصوص کالاهای ما به نمایشگاه بیایند، صنعت چاپ دیجیتال در حوزه پارچه بسیار وسیع است و میتوان به عنوان مثال از طراحان لباس در حوزه لباس ورزشی، مجلسی، یا طراحان لوازم منزل یا کالای خواب برای حضور در این نمایشگاه دعوت کرد.
وی در ادامه با بیان اینکه چاپ دیجیتال دیگر مثل قدیم برای فعالان چاپ دیجیتال نیست و توسعه پیدا کرده است، گفت: الان که چاپ دیجیتال پارچه آمده است میتوان اصناف مختلف را برای بازدید از نمایشگاه دعوت کرد و اگر این کار انجام شود در نمایشگاه پویایی بسیار خوبی ایجاد میشود.
نهمین نمایشگاه چاپ دیجیتال و نشر رومیزی چهارم تا هفتم مرداد ماه در محل دائمی نمایشگاههای شهرداری تهران واقع در بوستان گفتگو برگزار خواهد شد.