
محمدعلی نراقی، مدیرعامل شرکت «رایا شقایق سرآمد» با اشاره به فعالیت این مجموعه از سال 1384، عنوان کرد: واردات و ملزومات چاپ دیجیتال عمده فعالیتهای ما در این شرکت است و در این سالها تلاش کردیم که فعالیتهای خود را توسعه دهیم.
وی ادامه داد: هر روز ما در دنیا با تکنولوژی و ماشینآلات جدید روبرو هستیم، در این زمینه معرفی دستگاههای چاپ پارچه، معرفی مواد اولیه مثل جوهر دستگاه چاپ و کاغذ سابلیمیشن برخی از اقدامات ما در نهمین نمایشگاه چاپ دیجیتال خواهد بود.
نراقی با اشاره به در اختیار داشتن نمایندگی شرکت «گت ری» چین، توضیح داد: این کارخانه از مجموعههای قدیمی چین است که در زمینه تولید ماشینآلات فعال است و تلاش داریم در صورت همکاری گمرک دو دستگاه هشت هد و 16 هد سابلیمیشن را به نمایشگاه بیاوریم.
وی همچنین درباره ضرورت برگزاری نمایشگاههای تخصصی مثل نمایشگاه چاپ دیجیتال، گفت: متاسفانه چون صنف ما خیلی واحد نیست هر کس کار خود را انجام میدهد اما با توجه به تخصصی بودن نمایشگاه حضور افراد حرفهای و متخصص از نقاط قوت آن به شمار میآید، افرادی که به دنبال هدفهای خاصی در نمایشگاه حضور خواهند داشت.
نراقی در ادامه بر ضرورت تبلیغات و اطلاعرسانی در نمایشگاه تاکید کرد و افزود: هدف امروز با توجه به اینکه واردات سخت شده است، پاسخگویی به مشتریان فعلی است و هدف اصلی ما برای حضور در نمایشگاه دیدار با مشتریان و ارتباط و تعامل با آنها به صورت رو در رو است که امیدواریم محقق شود.
وی با طرح اینکه ما حدود 37 مدل کالا و مواد اولیه چاپ دیجیتال به کشور وارد میکنیم، عنوان کرد: در این زمینه ما کالاهایی با کیفیت و قیمت تجاریتر برای کارگاههای کوچکتر نیز در نظر گرفتیم تا برای آنها نیز توجیه اقتصادی داشته باشد.
نهمین نمایشگاه چاپ دیجیتال و نشر رومیزی چهارم تا هفتم مرداد ماه در محل دائمی نمایشگاههای شهرداری تهران واقع در بوستان گفتگو برگزار خواهد شد.
وی ادامه داد: هر روز ما در دنیا با تکنولوژی و ماشینآلات جدید روبرو هستیم، در این زمینه معرفی دستگاههای چاپ پارچه، معرفی مواد اولیه مثل جوهر دستگاه چاپ و کاغذ سابلیمیشن برخی از اقدامات ما در نهمین نمایشگاه چاپ دیجیتال خواهد بود.
نراقی با اشاره به در اختیار داشتن نمایندگی شرکت «گت ری» چین، توضیح داد: این کارخانه از مجموعههای قدیمی چین است که در زمینه تولید ماشینآلات فعال است و تلاش داریم در صورت همکاری گمرک دو دستگاه هشت هد و 16 هد سابلیمیشن را به نمایشگاه بیاوریم.
وی همچنین درباره ضرورت برگزاری نمایشگاههای تخصصی مثل نمایشگاه چاپ دیجیتال، گفت: متاسفانه چون صنف ما خیلی واحد نیست هر کس کار خود را انجام میدهد اما با توجه به تخصصی بودن نمایشگاه حضور افراد حرفهای و متخصص از نقاط قوت آن به شمار میآید، افرادی که به دنبال هدفهای خاصی در نمایشگاه حضور خواهند داشت.
نراقی در ادامه بر ضرورت تبلیغات و اطلاعرسانی در نمایشگاه تاکید کرد و افزود: هدف امروز با توجه به اینکه واردات سخت شده است، پاسخگویی به مشتریان فعلی است و هدف اصلی ما برای حضور در نمایشگاه دیدار با مشتریان و ارتباط و تعامل با آنها به صورت رو در رو است که امیدواریم محقق شود.
وی با طرح اینکه ما حدود 37 مدل کالا و مواد اولیه چاپ دیجیتال به کشور وارد میکنیم، عنوان کرد: در این زمینه ما کالاهایی با کیفیت و قیمت تجاریتر برای کارگاههای کوچکتر نیز در نظر گرفتیم تا برای آنها نیز توجیه اقتصادی داشته باشد.
نهمین نمایشگاه چاپ دیجیتال و نشر رومیزی چهارم تا هفتم مرداد ماه در محل دائمی نمایشگاههای شهرداری تهران واقع در بوستان گفتگو برگزار خواهد شد.