
ALLPack 23nd Indonesia فناوری پردازش و بسته بندی مواد غذایی، نوشیدنی ها، بیسکویت ها، قنادی ها، محصولات دارویی/داروها، نوشیدنی های گیاهی سنتی، لوازم آرایشی، مراقبت های شخصی، زیبایی، کشاورزی، الکترونیک، خنک کننده ها و سایر صنایع مرتبط را به نمایش خواهد گذاشت.
مدیر اجرایی نمایشگاه کریستا، داود دی سلیم در یک کنفرانس مطبوعاتی تاکید کرد: امسال ALLPack اندونزی و AllPrint اندونزی ۲۰۲۴ افزایش ۳۰ درصدی تعداد شرکت کنندگان را نسبت به سال قبل پیش بینی کردند و بیش از ۱۲۰۰ شرکت دراین دو نمایشگاه شرکت خواهند. شرکتهای کوچک و متوسط بیش از 70000 بازدیدکننده داخلی و بینالمللی را جذب کردهاند و انتظار میرود در سال ۲۰۲۴ تعداد بازدیدکنندگان بیشتری داشته باشند. وی گفت که غرفه داران شرکت کننده از بیش از ۱۷ کشور از سنگاپور، مالزی، ژاپن، ویتنام، کره جنوبی، هند، آلمان، فرانسه، ایتالیا، چین، اتریش، اندونزی، تایوان، تایلند، بریتانیا، کانادا و ایالات متحده استقبال خواهند کرد.
داود دی سلیم خاطرنشان می کند که "از طریق AllPack Indonesia و AllPrint Indonesia ۲۰۲۴، ما صدها خریدار بالقوه را در زمینه فرآوری، بسته بندی، چاپ، اتوماسیون، در بخش های غذا و نوشیدنی، داروسازی و لوازم آرایشی برای پیوستن به برنامه خریداران میزبان گرد هم خواهیم آورد. نمایشگاه کریستا به خریداران منتخب اتاق های هتل را برای دو شب تسهیل می کند.
Adhi Lukman، رئیس انجمن صنایع غذایی و نوشیدنی اندونزی ((GAPMMI در باره این نمایشگاه گفت: "در راستای تقاضای بالقوه برای مواد غذایی فرآوری شده برای رفع نیازهای جامعه، بخش غذا و نوشیدنی به رشد مثبت خود ادامه می دهد و سرمایه گذاری نیز در حال افزایش است. حمایت از نوآوری و فناوری در بخش مواد غذایی مورد نیاز است، بنابراین، رویدادهایی مانند Allpack برای صنایع غذایی مهم هستند تا ببینند فناوری چگونه در حال تکامل است و با کارشناسان به منظور تشویق رشد آن تعامل داشته باشد.