پایگاه اطلاع رسانی چاپ دیجیتال ایران
جمعه31 فروردين 1403     Friday, April 19, 2024

نمایشگاه بین المللی پرینت اکسپو امسال برگزار می شود

فسپا، فدراسیون انجمن‌های صنفی و برگزارکننده نمایشگاه‌ها و همایش‌های صنعت چاپ دیجیتال، اعلام کرده که نمایشگاه جهانی پرینت اکسپو در سال ۲۰۲۲ به برلین بازمی گردد.

فسپا، فدراسیون انجمن‌های صنفی و برگزارکننده نمایشگاه‌ها و همایش‌های صنعت چاپ دیجیتال، اعلام کرده که نمایشگاه جهانی پرینت اکسپو در سال ۲۰۲۲ به برلین بازمی گردد. زمان برگزاری رویداد، از دوشنبه ۳۱ می تا جمعه ۳ ژوئن اعلام شده است.

این رویداد که در نمایشگاه موفقیت آمیز سال ۲۰۱۸ برلین، با استقبال گسترده از سوی بازیدکنندگان و شرکت کنندگان رو به رو شد، حالا برای سومین بار در شهر برلین برگزار می شود. نمایشگاه پرینت اکسپو هشت سالن دارد و در زمینه‌های مختلف چاپ از جمله دیجیتال، اسکرین و چاپ پارچه شرکت کننده می پذیرد.

نیل فنتون، مدیر عامل فسپا می گوید: ” بعد از رویداد موفقیت آمیز سال ۲۰۱۸ در برلین که رکورد بیشترین تعداد بازدیدکننده را داشتیم، تصمیم گرفتیم که رویداد سال ۲۰۲۲ را هم باردیگر در شهر برلین برگزار کنیم. این شهر به خاطر تجهیزات حمل و نقل خوب و راه‌های ارتباطی سهل الوصولی که با اکثر شهرهای مهم اروپایی دارد، در حال حاضر بهترین نقطه برای برگزاری نمایشگاه به شمار می رود. نمایشگاه فسپا ۲۰۲۲ سعی می کند مانند سال‌های پیش به عنوان پلتفرمی برای گردهمایی فعالین صنعت چاپ درحوزه‌های مختلف و تبادل دانش، پیشرفت‌ها و چشم اندازهای آینده عمل کند و از همین حالا به همه ی شرکت کنندگانش، از جمله آنهایی که به دلایل موانع رفت و آمدی که در سال ۲۰۲۱ با آن مواجه بودیم نتوانستند در نمایشگاه شرکت کنند، خوش آمد می گوید. ”


دیدگاه کاربران

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید :

  1. نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  2. نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
  3. نظرات پس از ویرایش ارسال می‌شود.
دیدگاه شما ثبت شد
پایگاه اطلاع رسانی چاپ دیجیتال ایران

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به "پایگاه اطلاع رسانی چاپ دیجیتال ایران"است.