پایگاه اطلاع رسانی چاپ دیجیتال ایران
جمعه31 فروردين 1403     Friday, April 19, 2024

مرکب های یووی Uvijet از فوجی فیلم گواهی طلایی GreenGuard دریافت می کنند

فوجی فیلم اعلام کرده که 25 تا از مرکب های Uvijet این کمپانی گواهی طلایی گرین گارد دریافت کرده اند.

گواهی GreenGuard Gold مرکب ها را از نظر درجه ی سلامت آنها در رابطه با میزان افزودنی های شیمیایی و غیرمضر بودن آنها در رابطه با کاهش گازهای گلخانه ای VOC بررسی می کند تا از مناسب بودن آنها در محیط های حساس مانند محیط زیست و مدارس اطمینان حاصل کند.

بکی مک کونل، مدیر بازاریابی بخش پرینترهای جواهرافشان واید فرمت فوجی فیلم می گوید: «مقررات اصلاحی برای تولید مرکب های پایدار و سبز هرروز سفت و سختتر می شوند و ما مفتخر هستیم که توانسته ایم مرکب های بدون بو و با اثرات گلخانه ای کمتر تولید کنیم که برای انواع کاربردها و محیط ها مناسب است. این مرکب ها با پرینترهای فوجی فیلم سازگاری کامل دارد و ما اطمینان میدهیم که فوجی فیلم کیفیت و گستره ی کاربری این مرکب ها را فدای رسیدن به این هدف نکرده است.»

با افزایش تقاضا برای تولید محصولات پایدار هم از طرف تولیدکنندگان و هم مشتریان نهایی، تقاضا برای وجود یک نهاد سوم برای تایید کیفیت محصولات از نظر پایداری آنها بسیار مهم است. گواهی GreenGuard نیز گواهی ست که در طی فرآیند آن، این سازمان در کنار سنجش میزان پایداری محصولات، دستورالعمل ها و راهنمایی های جامع برای کاهش اثرات VOC را نیز در اختیار تولیدکنندگان می گذارد. 
 
برچسب ها : ایپینامرکبفوجی

دیدگاه کاربران

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید :

  1. نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  2. نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
  3. نظرات پس از ویرایش ارسال می‌شود.
دیدگاه شما ثبت شد
پایگاه اطلاع رسانی چاپ دیجیتال ایران

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به "پایگاه اطلاع رسانی چاپ دیجیتال ایران"است.