پایگاه اطلاع رسانی چاپ دیجیتال ایران
شنبه8 ارديبهشت 1403     Saturday, April 27, 2024

فوجی فیلم، از ماشین چاپ دیجیتال Acuity Ultra Hybrid LED خود رونمایی می کند

فوجی فیلم، ورودش به بازار چاپ ماشین های فرمت عریض دیجیتال را با معرفی ماشین Acuity Ultra Hybrid LED خود اعلام می کند. این ماشین که از پاییز امسال به بازار عرضه می شود، اولین بار در رویداد فسپا 2022 به مشتریان معرفی خواهد شد.

این ماشین که بخشی از کانسپت Blueprint فوجی فیلم است، 3.3 متر عرض دارد و میتواند با کیفیت فوق العاده بالا بر روی بسترهای سخت و انعطاف پذیر، چاپ کند. رزولوشن این ماشین، 1200 در 1200 DPI  است و میتواند با سرعت 218 متر مربع در ساعت چاپ کند. این سرعت و کیفیت خارق العاده در این ماشین، آن را به یکی از رقابتی ترین ماشین های موجود در بازار تبدیل می کند.

همچنین فناوری این ماشین شبیه به ذهن یک اپراتور طراحی شده و دارای مرکب های ویژه است که میتواند کیفیتی خارق العاده تولید کند که آن را برای چاپ کارهای گرافیکی مربوط به دکوراسیون مناسب می کند. سرعت این ماشین هم همتراز با سرعت چاپ بنرها و تابلوهای PVC است.
ماشین Acuity Ultra Hybrid LED علاوه بر اینکه به میزهای بارگذاری و بارگیری مجهز است، یک سطح دیگر هم دارد که برای پشتیبانی از انواع بسترهای سخت و انعطاف پذیر تعبیه شده است. همچنین سیستم بارگیری دقیق و اصلاح شده ی این ماشین، از وارد شدن هرگونه آسیب تصادفی به بستر چاپ جلوگیری می کند. سیستم قفل امنیتی آن هم، جایگاه دقیق و حرکت امن بستر را در طول چاپ تضمین می کند.

این ماشین همچنین به سیستم The GUI هم مجهز است. فوجی فیلم از این سیستم قبلا در ماشین مدل Acuity Ultra R2 استفاده کرده که ماشین را برای چاپ بسترهای سخت، تا شش ورق به شکل همزمان، مناسب می کند.
سیستم کنترل وکیوم هوشمند این ماشین هم به شکل کاملا خودکار، با توجه به عرض بستر چاپ، نقاط مورد نیاز برای وکیوم را دقیقا مشخص و روشن میکند. و موتور قدرتمند وکیوم، فارغ از جنس و ابعاد بسترها، به شکل مستمر وکیوم بهینه را برای نگه داشتن آنها حفظ می کند.
برای رسیدن به حداکثرانعطاف پذیری در چاپ رول به رول هم، از یک تونل هوا استفاده شده که کاربرد دوگانه برای ماشین را فراهم می کند. به این شکل رول های دارای ابعاد مختلف (هرکدام تا حداکثر 36 سانتی متر) می توانند به شکل همزمان چاپ شوند.

ست مرکب Uvijet UH: مرکب های جدید یووی ال ای دی جوهرافشان
فوجی فیلم همچنین سری تازه ای از مرکب های جوهرافشان به نام Uvijet UH را تولید کرده که مخصوص این ماشین جدید است. این ست مرکب از شش رنگ (CMYK, Lm, Lc) تشکیل شده که مرکب سفید هم به عنوان یک مرکب انتخابی در کنار آنها قرار دارد. این ست مرکبی همچنین دو گواهی نامه ی Greenguard Gold و AgBB را هم دریافت کرده است.

مرکب های سری Uvijet UH، علاوه بر اینکه کیفیت فوق العاده ی برابر با مرکب های سری Uvijet GS و AU مورد استفاده در ماشین Acuity Ultra R2 را به دست می دهند، برای طیف گسترده ای از بسترهای سخت و انعطاف پذیر هم کاملا مناسب هستند. همکاری این ماشین و ست مرکبی مخصوص به خودش که هردو توسط کمپانی فوجی فیلم تولید شده اند، با هماهنگی و سازگاری کاملی که دارند، بیشترین کارآیی و بالاترین کیفیت را برای مشتریان به ارمغان می آورند. این اتفاق همچنین مقدار مصرف مرکب را هم به حداقل می رساند که به پایین آوردن هزینه ها و بالا بردن بهره وری کمک شایانی می کند.

کوین جنر، مدیر بازاریابی بخش اروپایی شرکت فوجی فیلم می گوید: «این ماشین فرمت عریض، برای پاسخ به تقاضای بازار برای افزایش انعطاف پذیری توسط فوجی فیلم طراحی و تولید شده است. هدف از تولید ماشین های سری Acuity، ایجاد عملکرد فوق العاده و ارزش آفرینی بی نظیر است و ماشین مدل Acuity Ultra Hybrid LED تازه ترین مدرک از تعهد فوجی فیلم به پاسخ به این گونه نیازهای بازار است. فوجی فیلم برای ساخت این ماشین، از دهه ها تجربه ی خود در ساخت ماشین های رول به رول و فلت بد بهره برده و ماشین فرمت عریضی تولید کرده که استاندارد های تازه ای در زمینه ی عملکرد، تطبیق پذیری و بهره وری به بازار عرضه می کند.»
 
برچسب ها : فسپاايپينافوجي

دیدگاه کاربران

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید :

  1. نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  2. نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
  3. نظرات پس از ویرایش ارسال می‌شود.
دیدگاه شما ثبت شد
پایگاه اطلاع رسانی چاپ دیجیتال ایران

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به "پایگاه اطلاع رسانی چاپ دیجیتال ایران"است.