پایگاه اطلاع رسانی چاپ دیجیتال ایران
سه شنبه28 فروردين 1403     Tuesday, April 16, 2024

فوجی فیلم پرینتر جوهرافشان یووی Inkjet Label Press LP350 عرضه می کند

کمپانی فوجی فیلم در رویداد لیبل کانگرس 2021 که درتاریخ هفتم وهشتم مهر ماه برگزار شد، از پرینتر یووی جوهرافشان لیبل خود با نام LP350 رونمایی کرد.

این پرینتر که قرار است در سال 2022 به بازار عرضه شود، برای ورود به زمینه ی چاپ لیبل های با سفارش محدود، کیفیت بالا و دارای تنوع بالای سفارشات طراحی شده است. این پرینتر با موتور قدرتمند خود و در کنار مرکب های یووی تازه ی این شرکت ترکیبی از بهره وری و کیفیت را برای بازار لیبل به ارمغان می آورد. همچنین با رشد بی سابقه ی چاپ لیبل های دیجیتال، این پرینتر به کسب و کارهای متوسط فرصت میدهد که از فرصت های موجود در این زمینه به خوبی استفاده کنند.

پرینتر LP350 در کنار رنگ های CMYK دارای رنگ نارانجی و انواع بنفش هم هست که در کنار هم قابلیت چاپ 94 درصد از گاموت رنگی پانتون را که برای چاپ لیبل های باکیفیت ضروری ست، فراهم میکند. علاوه بر این، چنل های دوتایی مرکب سفید این پرینتر، پوشش رنگی مناسبی را ایجاد میکند که آن را برای انواع سفارشات مناسب میکند. رزولوشن این پرینتر 600 در 600 dpi است که با قابلیت چاپ 4 درجه خاکستری و چاپ یووی، کیفیت فوق العاده ی چاپی را به مشتری به دست می دهد. 

سرعت این پرینتر فارغ از تعداد رنگ یا نوع بستر چاپی، 50 متر در دقیقه ست که از این نظر هم بهره وری بالایی را برای کاربر فراهم میکند. این پرینتر در دو ابعاد 13 اینچی و 9 اینچی عرضه میشود. زمان راه اندازی و پروسه ی تغییر بستر چاپی بسیار کوتاه و در ظرف چند دقیقه انجام میشود که اثربخشی مجموع کار را بسیار افزایش می دهد.

همچنین این پرینتر از آخرین فناوری های مرکب یووی استفاده میکند که ویژگی های مختلفی مانند مقاومت سطحی بالا، خشک شدن سریع و مقاومت در مقابل آب و مواد شیمیایی را برای لیبل ها فراهم میکنند. چاپ رنگ های درخشان با پوشش و تنوع رنگی بالا و قابلیت چاپ روی انواع بسترها از جمله فیلم، فویل، بسترهای متالایز شده، و کاغذهای پوشش دار و بدون پوشش از دیگر قابلیت های این پرینتر است.
 

دیدگاه کاربران

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید :

  1. نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  2. نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
  3. نظرات پس از ویرایش ارسال می‌شود.
دیدگاه شما ثبت شد
پایگاه اطلاع رسانی چاپ دیجیتال ایران

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به "پایگاه اطلاع رسانی چاپ دیجیتال ایران"است.