پایگاه اطلاع رسانی صنعت چاپ و بسته بندی ایران
سه شنبه1 آبان 1403     Tuesday, October 22, 2024
برنامه‌های دهمین نکوداشت هفته علوم و فناوری چاپ اعلام شد؛

فناوری‌های جدید، محور دهمین هفته علوم و فناوری چاپ

شعار دهمین دوره «صنعت چاپ، فناوری‌های نوظهور و حکمرانی ارزش آفرین» خواهد بود؛ در این دوره ۷ برنامه در ۶ روز برگزار خواهدشد.



به گزارش پایگاه اطلاع رسانی صنعت چاپ برنامه دهمین نکوداشت هفته علوم و فناوری چاپ هر سال با نزدیک شدن به روز ملی صنعت چاپ برگزار شده است، به شکلی که این روز در هفته نکوداشت قرار بگیرد. اما در سال ۱۴۰۳ این رویداد به دلیل تعطیلی ۲۸ صفر و شهادت امام رضا(ع) با تاخیر در مهرماه برگزار خواهدشد.
هفته علوم و فناوری چاپ ازدوشنبه 21 تا یک شنبه 27 مهرماه به مدت 6 روز در هفت مکان دولتی، دانشگاهی و صنعتی برگزار می‌شود.
عناوین برنامه‌ها عبارت از : سمینار هم‌اندیشی علمی و تخصصی فناوری و صنعت چاپ، جهش تولید با مردم برای ایران، سمینار هم‌اندیشی علمی و تخصصی فناوری و صنعت چاپ، تحول دیجیتالی و همزیستی با هوش مصنوعی و فناوری‌های نوظهور در زنجیره‌های ارزش، سمینار علمی و تخصصی فناوری و صنعت چاپ، ‌وفاق اصناف، تشکل ها، نهادهای متولی و نقش پیشکسوتان در تحقق آن سمینار هم‌اندیشی علمی و تخصصی فناوری و صنعت چاپ، توسعه آموزش خلاقیت نوآوری و کسب وکارهای دانش‌بنیان، سمینار هم‌اندیشی علمی و تخصصی فناوری و صنعت چاپ، هویت بخشی و بازارسازی صنایع دستی، فرهنگی و سوغات ملی، سمینار هم‌اندیشی علمی و تخصصی فناوری و صنعت چاپ، استاندارد محیط زست و مسئولیت‌های اجتماعی، سمینار هم‌اندیشی علمی و تخصصی فناوری و صنعت چاپ، نیروی انسانی توسعه آموزش کارآفرینی و تجاری و برندسازی محصولات صادراتی است.
به گفته او، در حاشیه این سمینارها با اهدای تندیس یاد بود از پیسکسوتان و فعالان این حوزه به فراخر هر نشست تقدیر خواهدشد.
 

دیدگاه کاربران

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید :

  1. نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  2. نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
  3. نظرات پس از ویرایش ارسال می‌شود.
دیدگاه شما ثبت شد
پایگاه اطلاع رسانی صنعت چاپ و بسته بندی ایران

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به "پایگاه اطلاع رسانی صنعت چاپ ایران"است.