پایگاه اطلاع رسانی چاپ دیجیتال ایران
جمعه10 فروردين 1403     Friday, March 29, 2024

عرضه مرکب های فلورسنت مخصوص چاپ پارچه

کمپانی STS Inks، سری تازه ای از مرکب را به بازار عرضه کرده که به گفته ی این کمپانی، اولین سری از مرکب های فلورسنت مخصوص چاپ پارچه ی DTF در جهان است.

این سری از مرکب ها، برای سیستم های چاپ DTF دارای هشت کانال مرکب ساخته شده و امکان چاپ زرد فلورسنت، ماژنتای فلورسنت و دو مرکب سفید را در پرینتر فراهم می کند. همچنین در هنگام چاپ این رنگ های فلورسنت، نیازی به حذف کارتریج رنگ های زرد و ماژنتای معمولی نیست.

رنگ های فلورسنت این ست مرکبی، با حضور نور پس زمینه و یا نور مادون بنفش میدرخشند و به همین دلیل برای بنرها و پوسترهای مربوط به کنسرت ها، رویدادها و محیط هایی با فعالیت های شبانه و زنده مناسب اند.

همچنین نسخه ی The STS Inks Flexi DTF Pro از این مرکب ها، به کاربر امکان میدهد که رنگ های اسپات را در همان ادیتور یا پروداکشن منیجر پرینتر باهم مخلوط کند و دیگر به نرم افزارهای جانبی مانند فوتوشاپ و کورل درا نیازی ندارد.


یکی دیگر از مزایای استفاده از مرکب های فلورسنت در چاپ DTF به جای DTG این است که در این نوع چاپ، پارچه نیازی به پرداخت پیش از چاپ ندارد و مرکب کمتری مصرف میشود. مقدار مصرف مرکب سفید در چاپ DTG 200 درصد است که این مقدار در چاپ DTF به 70 درصد می رسد.
 

دیدگاه کاربران

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید :

  1. نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  2. نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
  3. نظرات پس از ویرایش ارسال می‌شود.
دیدگاه شما ثبت شد
پایگاه اطلاع رسانی چاپ دیجیتال ایران

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به "پایگاه اطلاع رسانی چاپ دیجیتال ایران"است.