پایگاه اطلاع رسانی چاپ دیجیتال ایران
شنبه8 ارديبهشت 1403     Saturday, April 27, 2024

سیستم های جوهرافشان ورقی شرکت Canon با مرکب های پایه آب پلیمری به بازار می آیند

کمپانی Canon قصد دارد از غول پرینتر تازه ی خود با عنوان varioPRINT iX1700 رونمایی کند که اولین بار در رویداد Canon Expo در دروپای 2024 که در شهر دوسلدورف برگزار می شود، به نمایش درمی آید. این سیستم که یک پرینتر جوهرافشان ورقی با مرکب پایه آب است، می تواند در هر دقیقه 170 ورق A4 و 73 ورق B3 چاپ کند.

غول پرینتر تازه ی کانن، یک محصول بسیار پیشرفته است که از نظر حجم تولید، از  پرینتر  Canon’s imagePress V1350 که یک پرینتر پرچم دار است پیشی می گیرد. این پرینتر مناسب چاپ تیراژ های بالا ست، رزولوشن تصویر 1200 در 1200 dpi به دست می دهد، پایه آب است و کیفیت چاپی بسیار بالایی تولید می کند.  

یکی از جذابیت های این پرینتر، مرکب های پایه آب پلیمری آن است. گاموت رنگی این مرکب ها بسیار وسیع است و درجه اشباع بالایی دارد و پس از چاپ، یک لایه ی نازک پلیمری با درخشانی رنگ بالا به وجود می آورد. البته گفتنی ست که این مرکب ها مخصوص کار با همین پرینت هد ها طراحی شده اند و با انواع بسترها از جنس های مختلف سازگارند. گفتنی ست که ماندگاری این مرکب ها نیز بسیار بالاست و با گذشت سال ها کمرنگ یا محو نمی شود.

پرینتر varioPRINT ix1700، آمیخته ای از دانش و تخصص سیستم های جوهراشان ورقی کمپانی Canon و تحقیقات مرکز تحقیق و توسعه ی سه کشور ژاپن، آلمان و هلند است. کاربران این سیستم می توانند با خرید این پرینتر، به مزیت های فوق العاده ای مانند تولید سفارشات تیراژ بالا در کمترین زمان، جریان کاری فوق پیشرفته و کاملا اتوماتیک، کیفیت بالای چاپ و البته تحمیل آلاینده های کمتر به محیط زیست دست پیدا کنند.

Jennifer Kolloczek، مدیر بخش نوآوری، بازاریابی و برنامه ریزی کمپانی Canon Europe درباره ی این سیستم می گوید: «کانن معتقد است که با عرضه ی این سیستم توانسته سطح پرینترهای جوهرافشان ورقی موجود در بازار را ارتقا دهد. این سیستم تا حالا 600 پیش خرید از سرتاسر دنیا داشته است و به طور پیوسته با استقبال و درخواست تولیدکنندگان مواجه می شود.»

پرینتر تازه ی varioPRINT ix1700 از سال 2025 در منطقه ی آسیا و آفریقا موجود می شود و برای خریداری در دسترس علاقه مندان قرار می گیرد.
 

دیدگاه کاربران

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید :

  1. نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  2. نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
  3. نظرات پس از ویرایش ارسال می‌شود.
دیدگاه شما ثبت شد
پایگاه اطلاع رسانی چاپ دیجیتال ایران

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به "پایگاه اطلاع رسانی چاپ دیجیتال ایران"است.