پایگاه اطلاع رسانی چاپ دیجیتال ایران
پنج شنبه9 فروردين 1403     Thursday, March 28, 2024
زانکو یوسفی تاکید کرد:

حضور بازدیدکنندگان حرفه‌ای یکی از ویژگی‌های نمایشگاه چاپ دیجیتال است

زانکو یوسفی، مدیر بازار ایران شرکت سومای بلژیک و بازرس شرکت اوراکل آلمان در خاورمیانه و ایران درباره ضرورت برگزاری نهمین نمایشگاه چاپ دیجیتال، گفت: یکی از ویژگی‌های نمایشگاه چاپ دیجیتال این است که افراد عادی کمتر حضور دارند و بخش عمده بازدیدکنندگان کسانی هستند که در این صنعت به صورت حرفه‌ای فعال هستند و حضور بازدیدکنندگان حرفه‌ای اهمیت دارد.

زانکو یوسفی با اشاره به حضور شرکت سوما و اوراکل در نهمین نمایشگاه چاپ دیجیتال، عنوان کرد: این دو شرکت برای نخستین بار است که امسال برای نخستین بار به طور رسمی و بدون واسطه در یکی از نمایشگاه‌های ایران حضور پیدا می‌کنند، زیرا قبلا به دلیل مسائل تحریم‌ها این حضور میسر نبود و فروش مستقیمی نیز به ایران نداشتند.
وی ادامه داد: من به عنوان تنها کارمند ایرانی این دو شرکت اصرار کردم که ما هم در نمایشگاه‌های ایرانی نقشی داشته باشیم تا مردم هم در نهایت جنس باکیفیت و مناسبی خریداری کنند.
یوسفی با بیان اینکه خوب یا بد اکنون بازار ایران توسط کشور چین اشغال شده است، گفت: در کل دنیا کشور چین فعالیت دارد اما سایر برندهای مطرح نیز در کشورهای دیگر فعال هستند اما کشور ما فقط توسط کشور چین قبضه شده است.
وی با اشاره به جلساتی که با روسای این شرکت‌ها داشته است، افزود: در این جلسات آ‌نها را متقاعد کردم که در نمایشگاه‌های ایران شرکت کنند، برنامه‌های ما هم برای نمایشگاه، قبل از هر چیزی معرفی برندهایمان است.
یوسفی یادآور شد: برندهای ما در بازار صنعت چاپ کاملا شناخته شده است و می‌توان گفت که یکی از رویایی‌ترین برندهای این صنعت به شمار می‌آیند، زیرا تا قبل از این به ایران نیامده است و از سوی دیگر هر دو مجموعه از برندهای شماره یک دنیا هستند.

وی در ادامه با اشاره به فعالیت شرکت سوما، گفت: این مجموعه در زمینه دستگاه‌های کاترپلاتر و برش و شرکت اوراکل نیز در زمینه تامین رول‌های دیجیتال پرینتینگ و .. فعالیت دارد که همه این محصولات در نمایشگاه چاپ دیجیتال معرفی خواهند شد.

یوسفی با بیان اینکه جدیدترین دستگاه‌های شرکت سوما در نمایشگاه عرضه خواهد شد، عنوان کرد: دستگاه سری S1 که ده ماه است در بازار جهانی عرضه شده است در این نمایشگاه به نمایش گذاشته خواهد شد و یک ماه قبل این دستگاه را برای اولین بار در نمایشگاه برلین به در معرض دید عموم قرار دادیم.
وی تاکید کرد: دستگاه S2 نیز که یک دستگاه فوق حرفه‌ای است اما 9 ساله است و کاربرد حرفه‌ای دارد در نمایشگاه عرضه می‌شود.

یوسفی در بخش دیگر صحبت‌های خود درباره برگزاری نمایشگاه‌های تخصصی، توضیح داد: تجربه 12 ساله من در دنیا این است که همان اندازه که یک شرکت به کارت ویزیت، کاتالوگ و تبلیغات نیاز دارد، به همان اندازه نمایشگاه برای هر شغل و صنفی ضروری است.

به گفته وی، متاسفانه در ایران توجه زیادی به این موضوع داده نمی‌شود اما خوشبختانه بعد از پایان دوره کرونا این وضعیت تغییر کرده است و در حال بهتر شده است.
یوسفی با اشاره به نتایج حضور در نمایشگاه‌های تخصصی نیز گفت: جذب مشتری‌ای که ما در نمایشگاه‌ها توانستیم داشته باشیم شاید در یک دوره زمانی شش ماهه نتوانیم انجام بدهیم و به همین دلیل معتقدم که نمایشگاه‌ها می‌توانند در معرفی مشاغل و کسب و کارها تاثیرگذار باشد.

وی تاکید کرد: یکی از ویژگی‌های این نمایشگاه چاپ دیجیتال این بود که افراد عادی کمتر حضور دارند و بخش  عمده بازدیدکنندگان کسانی هستند که در این صنعت به صورت حرفه‌ای فعال هستند و حرفه‌ای‌ها به سراغ آن می‌آیند.

یوسفی همچنین درباره برنامه‌های این مجموعه همزمان با روزهای نمایشگاه نیز گفت: ما تعدادی کارشناس فروش و تکنسین فنی داریم که از چند روز قبل دعوتنامه حضور در نمایشگاه و بازدید از غرفه را به صورت جامع برای تمام فعالان صنف چاپ ارسال کردیم تا دایره مخاطبان خود را توسعه دهیم.


نهمین نمایشگاه چاپ دیجیتال و نشر رومیزی چهارم تا هفتم مرداد ماه در محل دائمی نمایشگاه‌های شهرداری تهران واقع در بوستان گفتگو برگزار خواهد شد.

دیدگاه کاربران

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید :

  1. نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  2. نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
  3. نظرات پس از ویرایش ارسال می‌شود.
دیدگاه شما ثبت شد
پایگاه اطلاع رسانی چاپ دیجیتال ایران

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به "پایگاه اطلاع رسانی چاپ دیجیتال ایران"است.