پایگاه اطلاع رسانی صنعت چاپ و بسته بندی ایران
سه شنبه1 آبان 1403     Tuesday, October 22, 2024

جشنواره ملی صنعت چاپ؛ پلی بین بخش خصوصی و دولتی است

بابک عابدین رئیس اتحادیه تولیدکنندگان و صادرکنندگان‌صنعت چاپ در نخستین نشست راهبردی جشنواره چاپ که به ریاست معاون امورفرهنگی وزیر فرهنگ و ارشاد برگزار شد دیدگاه و نظرات خود را در مورد جشنواره ملی صنعت چاپ مطرح کرد

 

جشنواره ملی صنعت چاپ؛ پلی بین بخش خصوصی و دولتی است
بابک عابدین رئیس اتحادیه تولیدکنندگان و صادرکنندگان‌صنعت چاپ در نخستین نشست راهبردی جشنواره چاپ که به ریاست معاون امورفرهنگی وزیر فرهنگ و ارشاد برگزار شد .دیدگاه و نظرات خود را در مورد جشنواره ملی صنعت چاپ مطرح کرد





به گزارش پایگاه اطلاع رسانی صنعت چاپ ایران بابک عابدین رئیس اتحادیه تولیدکنندگان و صادرکنندگان‌صنعت چاپ در خصوص رویکرد و نگاه ویژه معاونت امور فرهنگی  نسبت به صنعت چاپ گفت : در مرحله نخست تشکر ویژه بکنیم از معاونت امور فرهنگی که با رویکرد توسعه ای به صنعت چاپ نگاه کردند و گوش شنوا داشتند به همین منظور در جشنواره سال گذشته نه تنها دیدگاه کار تیمی حاکم بود که توانست جشنواره موفقی را برگزار کنند  . در همین جا وظیفه خودم می‌دانم به عنوان فردی که در صنعت چاپ فعالیت می‌کند که از تمامی عزیزان تشکر کنم .
وی خاطر نشان کرد : برگزاری جشنواره ملی صنعت چاپ فرصتی است که تعاملات و موقعیت‌های خوبی را برای بخش خصوصی از سوی بخش دولتی فراهم می‌آورد.در واقع جشنواره تنها یک جشن نیست بلکه نماد صنعت بزرگ صنعت چاپ و بسته بندی کشور و نتیجه همکاری بخش خصوصی و دولتی است .
رئیس اتحادیه صادرکنندگان‌صنعت چاپ اظهار کرد: در خصوص جشنواره چند پیشنهاد و نکته را باید مطرح کرد در واقع در نگاه نخست باید یک تعریف از اهداف و موضوعات مشخص جشنواره را به صورت یک لیست داشته باشیم که کلا چشم‌انداز اهداف مشخص جشنواره چه خواهد بود .
وی خاطر نشان کرد : برنامه دقیق و متمرکز بر جزئیات یکی دیگر از نکاتی است که باید به آن توجه ویژه ای داشت . چون معاونت امور فرهنگی و دفتر امورچاپ توجه ویژه ای به کار تیمی دارد به همین منظور تشکیل یک تیم برنامه ریز که در آن به تمامی موارد  از مکان ، زمان ، کارکردها و... بررسی شود بسیار مهم است.
بابک عابدین افزود : اگرچه معاونت امور فرهنگی همیشه در صدد در نظر گرفتن بیشترین بودجه برای این رویداد بزرگ برای صنعت چاپ است اما باز هم نیاز به در نظر گرفتن بیشترین بودجه برای این صنعت هستیم  .
وی گفت : برگزاری جشنواره نیازمند تبلیغات هدفمند است در واقع با استفاده از شبکه های اجتماعی ، همکاری با رسانه‌ها و هدفگذاری مخاطبین  بسیار مهم است به خصوص نگاه ویژه به مخاطبین که در اینجا تنها تولیدکنندگان این صنعت منظورمان نیست متولیان سایر صنایع باید با این جشنواره درگیر بشوند.
رئیس اتحادیه تولیدکنندگان و صادرکنندگان‌صنعت در پایان تصریح کرد :در نهایت هم باید به دو موضوع اشاره کرد جای خالی بخش بین الملل – بهره‌مندی از چند کشور همسایه که رابطه اقتصادی خوبی داریم تا بتوانیم به تولید ثروت پیش برویم و بحث بعدی نظرسنجی از شرکت کنندگان است همانگونه که پیش از برگزاری جشنواره در سامانه نظرسنجی قرار داده اید بعد از برگزاری نیز نظرسنجی را در نظر بگیرید


 

دیدگاه کاربران

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید :

  1. نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  2. نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
  3. نظرات پس از ویرایش ارسال می‌شود.
دیدگاه شما ثبت شد
پایگاه اطلاع رسانی صنعت چاپ و بسته بندی ایران

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به "پایگاه اطلاع رسانی صنعت چاپ ایران"است.