پایگاه اطلاع رسانی چاپ دیجیتال ایران
پنج شنبه6 ارديبهشت 1403     Thursday, April 25, 2024

ثبت نام برای دروپای 2024 شروع شد

علاقه مندان از حالا می توانند برای شرکت در دروپای 2024 ثبت نام کنند. دروپای 2024، از تاریخ 28 ماه می تا 7 جون 2024 در شهر دوسلدورف آلمان برگزار می شود.

برگزار کننده ی این رویداد از علاقه مندانی که قصد دارند آخرین نوآوری های خود را در این نمایشگاه به معرض نمایش بگذارند خواسته که حداکثر تا تاریخ 31 اکتبر 2022 (9 آبان 1401) در وب سایت www.drupa.com ثبت نام کنند.

اِرهاد واینکمپ، مدیر عامل مسه دوسلدورف تاکید می کند: «دروپا محل گردهمایی فعالان این صنعت و محلی برای نمایش آخرین نوآوری ها و روندهاست. در اینجا شاهد خواهیم بود که روندهای بزرگی مانند پایداری و دیجیتالی سازی، چه تاثیری بر فرآیندها، محصولات، مدل های کسب و کار و آینده ی این صنعت در حال تغییر و تحول، خواهند داشت.»

سابین گلدرمن، رئیس بخش فناوری های چاپ مسه دوسلدورف هم اضافه می کند که در دروپای 2024، نگاه و حسی تازه و پویا برای غرفه دارن آماده کردیم که با دروپای سال های پیش متفاوت است.
«ما در طراحی اصلی رویداد، طراحی های حرکتی مدرن را به وسیله ی پیشرفته ترین فناوری های دیجیتال، با طراحی های بصری کلاسیک ترکیب کرده ایم و توانسته ایم پویایی و حرکت را به زیباترین شکل ممکن به تصویر بکشیم. در تم این طراحی هم از المان «آب» به عنوان یکی از ارزشمندترین منابع زمین الهام گرفته ایم.»

«همچنین ما در این رویداد، به مهمترین موضوعات مربوط به دیجیتالی سازی و پایداری که دو محرک پیش برنده ی صنعت چاپ و بسته بندی هستند و این صنایع را همزمان هم با چالش ها و هم با فرصت های متعددی رو به رو می کنند، توجه کرده ایم. هدف ما در این رویداد این است که فعالان این صنعت در مقیاس بین المللی را دور هم جمع کنیم تا این فرصت را داشته باشیم که در فضایی سرشار از تنوع و خلاقیت، شبکه های ارتباطی اعضا را گسترده تر و قوی تر کنیم.»

«ساختارهای ارگانیک این رویداد شامل مباحث زیبایی شناسی، طراحی و زیبایی های طبیعی خواهد بود. و شعار تازه ی ما یعنی «ما آینده را میسازیم» نشان دهنده ی تعهد و شور و اشتیاق ما برای مشارکت مشترک و فعالانه در طراحی و توسعه ی این بخش است. این شعار همچنین نشان دهنده ی تفکرات پیشرو و انتقال دانش با بالاترین کیفیت آن است.»

مسه دوسلدورف همچنین اعلام کرده که بروشور تازه ی دروپا، در فرآیندی کاملا پایدار و دوستدار محیط زیست تولید شده و نسخه ی دیجیتالی آن هم در وب سایت دروپا قابل دانلود است.

در دروپای سال 2024، شاهد معرفی و رونمایی از آخرین تحولات، محصولات، نوآوری ها و راه حل های وابسته به صنعت چاپ و بسته بندی خواهیم بود که تمرکز آن بر آینده و فناوری های مشترک مابین صنایع خواهد بود. موضوعاتی مانند اقتصاد دورانی، اتوماسیون، چاپ و عملیات تکمیلی، Industry 4.0، هوش مصنوعی، اقتصاد بستر، و چاپ متصل، مهمترین موضوعات کنفرانس های این رویداد را تشکیل می دهند.

در دروپای 2024 بازهم طبق روال گذشته، از بهترین و باتجربه ترین کارشناسان و متخصصان صنعت چاپ و بسته بندی در سطوح بین الملل برای حضور و سخنرانی در کنفرانس های بزرگ این رویداد دعوت به عمل می آید. دروپا همچنین بهترین فرصت برای استارت آپ ها و کسب و کارهای کوچک است که در زمینه های مختلف چاپ از جمله نساجی، بسته بندی، ماشین آلات و تجهیزات، بسته بندی های انعطاف پذیر، دغدغه های پایداری و... ایده ها و دستاوردهای خود را در معرض دید بزرگترین کمپانی ها و فعالان این حوزه در مقیاس جهانی بگذارند.
آخرین نمایشگاه حضوری دروپا، در سال 2016 برگزار شد. سال گذشته هم به دلیل محدودیت های ناشی از همه گیری کرونا، رویداد دروپا به شکل مجازی و با عنوان «دروپای مجازی» برگزار شد.

دیدگاه کاربران

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید :

  1. نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  2. نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
  3. نظرات پس از ویرایش ارسال می‌شود.
دیدگاه شما ثبت شد
پایگاه اطلاع رسانی چاپ دیجیتال ایران

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به "پایگاه اطلاع رسانی چاپ دیجیتال ایران"است.