پایگاه اطلاع رسانی چاپ دیجیتال ایران
چهارشنبه5 ارديبهشت 1403     Wednesday, April 24, 2024

تا امروز، از 45 کشور جهان برای غرفه داری در دروپای 2024 ثبت نام کرده اند

بااینکه هنوز یک سال و خرده ای به دروپای سال 2024 باقی مانده، این رویداد به نقطه ی عطف مهمی دست پیدا کرده است: تا امروز، بیش از 100 هزار متر مربع از فضای نمایشگاهی دروپا توسط 900 غرفه دار و برگذارکننده از 45 کشور مختلف دنیا رزور شده است. این اتفاق به خوبی جایگاه این رویداد بین المللی به عنوان مهم ترین نمایشگاه فناوری های چاپ را نشان می دهد.

از برندهای مهم و پیشرو در جهان گرفته تا استارت آپ هایی که به تازگی در صنایع چاپ و بسته بندی شروع به کار کرده و حرفی برای گفتن دارند، همه در لیست غرفه داران دروپای سال آینده دیده می شوند. برندهای مشهور و قدمت داری مانند Bobst، Comexi، Duplo، EFI، Epson، ESKO، Fujifilm، Heidelberg، Horizon، Koening&Bauer،  Kolbus، Komori، Konika Minolta، KURZ، Landa، Muller Martini، Screen، Windmoller & Holscher، فقط تعداد محدودی از پیشروان صنعت چاپ و بسته بندی هستند که در این نمایشگاه حضور دارند و آخرین فناوری ها، روندها و پورتفولیوی محصولات خود را پیش چشم جهان باز می کنند.

دروپای سال 2024، از تاریخ 28 می تا 7 جون در دوسلدورف آلمان برگذار می شود و شرکت کنندگان می توانند شاهد به نمایش درآمدن تازه ترین فناوری ها در زمینه ی ماشین آلات، قطعات و سیستم های چاپ و بسته بندی، نرم افزارهای مربوطه، جریان های کاری بهینه و اتوماتیک و تازه ترین اخبار دنیای چاپ باشند.

حتی حالا، بعد از به پایان رسیدن آخرین فرصت برای ثبت نام در نمایشگاه دروپا که تا پایان ماه اکتبر اعلام شده بود، مسه دوسلدورف هنوز با حجم بالایی از تقاضا برای شرکت در این رویداد رو به رو ست. کشور آلمان در لیست 10 کشور بزرگترین برگذارکننده های نمایشگاه های جهان و در کنار کشورهایی مثل بلژیک، چین، هند، ایتالیا، ژاپن، هلند، اسپانیا، سوئیس، ترکیه، بریتانیا و آمریکا قرار دارد.

سوبین گلدرمن، رئیس بخش پورتفولیوی فناوری های چاپ مسه دوسلدورف دروپا می گوید: «حجم بالای تقاضا برای ثبت نام در دروپای 2024 با وجود چالش ها و ناپایداری های سیاسی و اقتصادی که در حاضر بر دنیا حاکم است، نگاه ما را به این رویداد بسیار مثبت و خوشبین کرده است. ما امید داریم که این رویداد بار دیگر به مهمترین رویداد صنعت چاپ جهان تبدیل شود.» او اضافه می کند: «حدود 75 درصد از شرکت کنندگان در دروپای 2024 را غرفه داران تشکیل می دهند و این موضوع، جایگاه دروپا را در سطح بالاترین استانداردهای جهانی حفظ می کند. طیف فناوری ها و ابداعات هم، متنوع و در عین حال منحصر به فرد هستند که در کنار هم، چشم انداز پیش روی آینده ی صنعت چاپ و بسته بندی را به ما نشان می دهند. همچنین این نمایشگاه بهترین فرصت را در اختیار شرکت کنندگان می گذارد که با شبکه سازی، به خلق و توسعه ی پروژه های مشترک آینده ی صنعت بپردازند.»

یکی از جنبه هایی که دروپا بر روی آن متمرکز است، به اشتراک گذاری دانش و ابتکارات روز صنعت و ایجاد تبادلات ثمربخش بین اعضای این جامعه بزرگ است که  مسیر، مگا ترندها و مدل های کسب و کاری کارا و اثربخش برای آینده ی این صنعت را مشخص می کند. انجمن ها و فروم های ویژه مانند مکعب دروپا (منطقه ی کنفرانسی رویداد)، عصر بعدی دروپا (dna) که محلی ست برای گفت و گوی متخصصان و کارشناسان صنعت درباره ی فناوری های آینده ی صنعت چاپ و بسته بندی، منطقه ی نمایشگاهی مخصوص کسب و کارهای تازه، استارت آپ ها و استعدادهای جوان، در کنار فضای نمایشگاهی برای حضور برندهای که فناوری های میان صنعتی را ارائه می کنند، از جمله خدمات دروپای 2024 برای شرکت کنندگان و بازدیدکنندگان آنهاست. بخش دیگری از نمایشگاه، به ایجاد فضاهای تخصصی در زمینه های مختلف صنعت چاپ اختصاص داده شده است. فضای تخصصی برای صنعت چاپ پارچه و آخرین فناوری ها و سیستم های روز دنیا در این بخش، فضای تخصصی برای چاپ بسته بندی، آخرین روش ها و روندها برای تولید بسته بندی های هوشمند و فضای تخصصی برای به نمایش گذاشتن آخرین روندها و فناوری های مربوط به پایداری محیط زیست و اقتصاد دورانی، از جمله فضاهایی ست که در این رویداد ترتیب داده شده است.

بیانیه های برخی از شرکت کنندگان دروپای 2024:
Ken Hanluec، مدیر عامل شرکت Electronics For Imaging:
شرکت EFI تامین کننده ی فناوری ها و نوآوری های ضروری برای فعالان حوزه ی چاپ دیجیتال است. برای ما، رویداد دروپا محلی برای اطلاع از بهترین ایده ها و ابتکارات دنیای چاپ دیجیتال است. ما در دروپای 2016، سیستم جوهرافشان Nozomi single pass را معرفی کردیم که دنیای بسته بندی های مقوایی را متحول کرد. دروپای 2024 هم مانند رویداد گذشته، جایی ست که می توانیم از سطوح دیگر موفقیت و توسعه آخرین فناوری های حوزه ی چاپ دیجیتال مطلع شویم.
Dirk Schroder، مدیر بخش فروش کاغذ و فیلم شرکت Erhardt+Leimer:
شعار دروپا، «ما آینده را می سازیم»، شعار ما هم هست. شرکت ما به عنوان یکی از پیشروان حوزه ی اتوماسیون فرآیندها، همواره به تحقیق و توسعه برای بهتر کردن روش های خود ادامه می دهد. بسیار هیجان زده ایم که در دروپای سال آینده، فناوری های جدیدمان با نام EL.NET-technology که بر پایه ی وب و متصل به اینترنت اشیا توسعه داده شده و همچنین سیستم کنترل و بازرسی این لاین تازه مان را به بازدیدکنندگان معرفی کنیم.
Markus Gorlt، رئیس بخش بازاریابی جهانی و شبکه سازی شرکت Ferag Deutschland GmbH:
به عقیده ی ما، اوضاع خاص حاکم بر جهان که باعث بالا رفتن هزینه ی انرژی و مواد خام شده است، وضعیت صنعت چاپ را کمی ناپایدار کرده است. برای همین است که پیام ما برای دروپای 2024 مشخص است: مشتریان ما باید بدانند که شرکت Ferag به عنوان یک همکار و شریک طولانی مدت، مخصوصا در زمینه ی تامین قطعات یدکی، ارائه ی خدمات پایدار و حمایت بی وقفه، کاملا قابل اعتماد و دارای ابتکار عمل بالا است. روندها و نوآوری های روز ما در زمینه ی محصولات انعطاف پذیر و پایدار، فناوری های پایداری، مدل های کسب و کاری تازه و اتوماسیون سیستم ها و جریان های کاری اثربخش برای مشتریان مان است.

Ken Zhao، هم بنیان گذار شرکت HanGlory Group:
دروپا برای شرکت HanGlory Group رویداد بسیار مهمی ست. چون این رویداد، به ما فرصت می دهد که بر روی یکی از معتبرترین استیج های صنعت چاپ بایستیم و آخرین فناوری ها و دستاوردهای خود در زمینه ی چاپ دیجیتال جوهرافشان را به دنیا معرفی کنیم. امروز، با حضور در دنیایی با این سرعت بالای تغییر، HanGlory Group تصمیم گرفته که دوباره در رویداد دروپا شرکت کند و بار دیگر در بزرگترین نمایشگاه بازارهای چاپ دیجیتال دنیا، با خیل عظیم شرکت کنندگان درآمیزد، از تازه ترین فناوری های دنیا آگاهی بیاید و در عین حال بتواند تازه ترین محصولات، خدمات و روش های خود را با دیگران به اشتراک بگذارد.

دکتر Ludwin Monz، رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل Heidelberger Druckmaschinen AG
دروپا برای ما نمایشگاهی برای معرفی آخرین فناوری ها و ابتکارات مان در دنیای چاپ تجاری و بسته بندی ست. هایدلبرگ قصد دارد همچنان در شکل دهی آینده ی صنعت چاپ تاثیرگذار باشد. همچنین از اینکه در دروپای 2024، می توانیم با شعار «ما آینده رو می سازیم» از نزدیک با همکارانمان در دوسلدورف ملاقات کنیم، خوشحال هستیم.

دکتر Andreas Pleke، سخنران هیئت مدیره ی شرکت Koening&Bauer و رئیس انجمن دروپا:
تا آمدن سال 2024 زمان زیادی باقی مانده ولی دروپا برای Koening&Bauer بسیار نزدیک است. تجربه ی بسیار هیجان انگیزی ست که بار دیگر می توانیم آخرین ابتکارات و نوآوری های صنعت را در بزرگترین رویداد صنعت چاپ جهان نظاره گیر باشیم.

Olaf Lorenz، مدیر عمومی بخش مدیریت جهانی برند شرکت Konica Minolta:
دروپا، محفلی بنیادین برای صنعت چاپ به شمار می رود. محفلی آموزشی، آگاهی رسان و الهام بخش که امکان برگذاری نمایشگاه های زنده و حضوری را برای تمامی غرفه دارانش فراهم می کند. ما برای حضور در دروپای 2024 بسیار هیجان زده ایم.

شرکت Konica Minolta به عنوان یکی از پیشروان صنعت چاپ و بسته بندی، حضور پررنگی در این رویداد خواهد داشت. ما با تعهد جدی به مسئولیت های اجتماعی و پایداری مان، از بازدیدکنندگان دعوت می کنیم که برای دریافت ایده ها و چشم اندازهای تازه ی صنعت، از غرفه ی ما دیدار کنند. دروپا بستری ایده آل برای ما فراهم آورده که در آن بتوانیم آخرین فناوری ها و استراتژی های خود را به جهان معرفی کنیم و پتانسیل های تازه ی چاپ دیجیتال را به مشتریان مان بشناسانیم.

Swapnil Patel، مدیر اجرایی شرکت Line O Matic Graphic Industries:
دروپای 2024، بزرگترین رویداد نمایشگاهی صنعت چاپ و بسته بندی جهان، فرصت های بی نظیری را در اختیار ما گذاشته است. انتظار داریم در این رویداد، آخرین راه حل ها و فناوری های حوزه ی پایداری فرآیندها و محصولات را ببینیم. علاوه بر این، برای رسیدن دروپا و معرفی محصولات تازه مان به دنیا روزشماری می کنیم. ما در فناوری های جدیدمان به مشتریان کمک می کنیم که با هزینه های تولید پایین تر، حجم تولید بالاتری داشته باشند و بتوانند در این بازار به شدت رقابتی، حرفی برای گفتن داشته باشند.

Herman Veismann، مدیر کسب و کار واحد چاپ و عملیات تکمیلی شرکت Windmoller & Holscher:
دروپا مهمترین رویداد نمایشگاهی صنعت چاپ و بسته بندی ست. ما یقینا در دروپای 2024 که در دوسلدورف آلمان برگذار می شود، حضور خواهیم داشت. در این نمایشگاه، آخرین و پشرفته ترین فناوری های موجود در پورتفولیوی محصولات مان را به جهان معرفی می کنیم. و البته علاوه بر معرفی محصولاتمان، به این موضوع خواهیم پرداخت که فناوری های نوین چاپ چگونه به ساخت آینده ای پایدار و سبز برای صنعت چاپ کمک می کنند.
 
برچسب ها : ايپينادروپا

دیدگاه کاربران

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید :

  1. نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  2. نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
  3. نظرات پس از ویرایش ارسال می‌شود.
دیدگاه شما ثبت شد
پایگاه اطلاع رسانی چاپ دیجیتال ایران

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به "پایگاه اطلاع رسانی چاپ دیجیتال ایران"است.