پایگاه اطلاع رسانی چاپ دیجیتال ایران
جمعه31 فروردين 1403     Friday, April 19, 2024

بسته بندی های کارتنی ضدعفونی و هوشمند با چاپ دیجیتال

کمپانی تترا پک، به مشتریان خود اجازه میدهد که بسته بندی های ضدعفونی خوراکی ها و نوشیدنی های خود را در ابعاد و طرح های دلخواه خود سفارشی سازی کنند.


آن دسته از مشتریان کارخانه ی تترا پک که به بسته بندی های کارتنی ضدعفونی شده علاقه مندند، از حالا به بعد میتوانند طراحی و کد هر بسته بندی را سفارشی و منحصر به فرد کنند و با تولید بسته بندی های شخصی سازی شده و هوشمند، هم قابلیت ردیابی بسته بندی های خود را افزایش دهند و هم انگیجمنت مشتریان را بالا ببرند.

این مزیت را پرینتر دیجیتال تازه ی تترا به ارمغان آورده که در واقع اولین پرینتر دیجیتالی ست که این کمپانی تا امروز خریداری کرده است. پرینتر جوهرافشان تمام رنگی مدل RotaJet VL 168 از شرکت Koenig & Bauer با هدف چاپ بسته بندی های کارتنی هوشمند و سفارشی، به جمع ماشین آلات چاپ کارخانه تترا پک اضافه شده است.

بروس ماکیمی، معاون رئیس بخش زنجیره ی تامین شرکت تترا پک آمریکا میگوید: «با توجه به افزایش تقاضا برای بسته بندی های ضدعفونی و هوشمند در چند سال اخیر، به این فکر بودیم که به بهترین و سریع ترین شکل ممکن به این نیاز مشتری پاسخ دهیم. مشتریان ما به دنبال نوآوری، انعطاف پذیری و قابلیت ایجاد تغییرات در سفارشات خود هستند و این چیزی ست که با چاپ دیجیتال محقق میشود.»
این ماشین تمام عرض (168 سانتی متر یا 66 اینچ) که با سرعت 270 متر در دقیقه چاپ میکند، زمان مورد نیاز از طراحی تا چاپ سفارشات را کوتاه کرده است. این ویژگی، امکان تحویل سریع سفارشات دارای تاریخ انقضا، مثلا سفارشات مخصوص یک رویداد را برای مشتری به همراه می آورد.

ماکیمی اضافه می کند: «چاپ سفارشات محدود با پرینترهای فلکسو، تا حد زیادی به ابعاد بسته بندی و رنگ های استفاده شده در طراحی بسته بندی بستگی دارد. اما با چاپ دیجیتال این محدودیت ها برداشته شده و ما حالا می توانیم طیف تازه ای از سفارشات را هم بپذیریم.»
 

دیدگاه کاربران

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید :

  1. نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  2. نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
  3. نظرات پس از ویرایش ارسال می‌شود.
دیدگاه شما ثبت شد
پایگاه اطلاع رسانی چاپ دیجیتال ایران

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به "پایگاه اطلاع رسانی چاپ دیجیتال ایران"است.