پایگاه اطلاع رسانی چاپ دیجیتال ایران
جمعه7 ارديبهشت 1403     Friday, April 26, 2024

انتخابات اتحادیه لیتوگرافان و چاپ دیجیتال 24 مرداد برگزار می‌شود

انتخابات هیات‌مدیره و بازرس اتحادیه سازندگان کلیشه و لیتوگراف،مهروپلاک،چاپ دیجیتال واسکرین در ساختمان این اتحادیه برگزار خواهد شد.


مجتبی معراج محمدی، رئیس اتحادیه لیتوگرافان تهران در گفت‌وگو با خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، با اشاره به برگزاری انتخابات این اتحادیه، گفت: 12 نفر کاندیداتور هیات مدیره اتحادیه و سه نفر کاندیداتور بازرس برای انتخابات این دوره تایید صلاحیت شده‌اند.
 
وی با بیان اینکه انتخابات در 24 مرداد ماه برگزار خواهد شد، به اسامی کاندیدای هیات مدیره اشاره کرد و ادامه داد: محمد ابوالحسنی، علیرضا احکامی، جواد آقاجانلو، رضا بناری، حمیدرضا دهقانی، جلال ذکایی خیرآبی، غلامرضا شجاع، هادی عطائی، غلامرضا دیرمینا، محمدرضا کاری، ایمان کسمائی نژادفرد و مجتبی معراج محمدی کاندیدای این دوره هستند.
 
محمدی با بیان اینکه باید پنج نفر از این کاندیدا توسط اعضا انتخاب شوند، افزود: داوطلبان عضویت در بازرسی نیز سه نفر هستند که شامل نجمه آف، حنانه رضابی و بهروز معراجی هستند و یک نفر باید از میان آن‌ها انتخاب شود.
 
محمدی همچنین با اشاره به عضویت 800 لیتوگراف و فعال چاپ دیجیتال در این اتحادیه، عنوان کرد: امیدواریم اعضا با حضور حداکثری در انتخابات شرکت کرده و سرنوشت صنف خود را انتخاب کنند و امسال برای اولین بار رسته دیجیتال در انتخابات حضور دارند.
 
اکنون مجتبی معراج محمدی، رضا انصاری، بیژن بهادری، امیرحسین قاسمی و غلامرضا شجاع در هیات مدیره و بهروز معراجی بازرس اتحادیه لیتوگرافان هستندد.
 
انتخابات اتحادیه لیتوگرافان دوشنبه 24 مرداد در ساختمان این تشکل صنفی به نشانی خیابان استاد مطهری، روبه‌روی هتل بزرگ تهران، شماره 472 برگزار خواهد شد.

دیدگاه کاربران

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید :

  1. نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  2. نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
  3. نظرات پس از ویرایش ارسال می‌شود.
دیدگاه شما ثبت شد
پایگاه اطلاع رسانی چاپ دیجیتال ایران

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به "پایگاه اطلاع رسانی چاپ دیجیتال ایران"است.