پایگاه اطلاع رسانی چاپ دیجیتال ایران
جمعه31 فروردين 1403     Friday, April 19, 2024

Canon، چهار پرینتر تازه از سری imagePrograf عرضه می کند

شرکت کانن از چهار پرینتر مدل imagePrograf جدید خود رونمایی کرده که گفته میشود ارزش افزوده ی زیادی در حوزه ی چاپ گرافیک ایجاد می کند.

مدل 44 اینچی GP-4000 و 24 اینچی GP-2000، از ده کانال مرکبی شامل قرمز، نارنجی، سبز، بنفش و به همراه صورتی فلورسنت پشتیبانی میکنند. دو مدل دیگر نیز GP-300 و GP-200 نام دارند که به ترتیب با 36 و 24 اینچ عرض به بازار عرضه شده اند.

مدیر بازاریابی شرکت کانن میگوید: «با شروع به کار دوباره ی کسب و کارهای مختلف در سرتاسر جهان، نیاز به چاپ پوسترها و بروشورهایی جذاب و با رنگ های درخشان، از ملزومات جلب دوباره ی مشتری به شمار میرود. در همین راستا، پرینترهای تازه ی imagePrograf  برای چاپ رنگ ها و تصاویر باکیفت و درخشان و بازگرداندن روحیه ی شاداب و رنگارنگ چاپ و گرافیک به بازار عرضه شده اند. این پرینترها در 4 مدل مختلف، سه عرض ماشین متفاوت و ده نوع مرکب آبی باکیفیت همراه با صورتی فلورسنت عرضه شده اند و برای تمام کسب و کارهای بزرگ تا کوچک مناسب هستند.»

همچنین این پرینترها از فناوری Radiant Infusion استفاده میکنند که با استفاده از آن میتوان مرکب فلورسنت صورتی را در کنار دیگر مرکب های CMYK بر روی کاغذ چاپ کرد و به این ترتیب به طیف زیبایی از رنگ های نرم، درخشان و پاستلی دست یافت. پرینترهای مدل GP-4000 و GP-2000، قابلیت بازتولید 99 درصد از رنگ های پانتون رایج در چاپ محصولات گرافیکی را دارند.
 

دیدگاه کاربران

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید :

  1. نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  2. نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
  3. نظرات پس از ویرایش ارسال می‌شود.
دیدگاه شما ثبت شد
پایگاه اطلاع رسانی چاپ دیجیتال ایران

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به "پایگاه اطلاع رسانی چاپ دیجیتال ایران"است.