پایگاه اطلاع رسانی چاپ دیجیتال ایران
پنج شنبه9 فروردين 1403     Thursday, March 28, 2024

Agfa ، از کاغذهای ضد میکروبی خود رونمایی می کند

کمپانی آگفا از سری کاغذهای خود به نام Synaps Xerographic Matt رونمایی کرده که یک نوع کاغذ ترکیبی ست و از نشست انواع میکروب و حتی ویروس ها بر روی سطح خود جلوگیری می کند.

این کاغذها به نوعی عامل بازدارنده مجهز هستند که به دیواره ی باکتری ها و ویروس ها میچسبند و با شکستن DNA آنها، از تولید انرژی لازم برای تکثیر آنها جلوگیری میکنند. این عوامل بازدارنده در تمام عمر کاغذ، بر روی سطح آن فعال هستند و حتی قسمت هایی که با تونر چاپ شده را نیز پوشش می دهند.

آگفا همچنین اعلام کرده که اثربخشی این کاغذها توسط ISO 20743 و ISO 18184 تست شده و تا 99.99 درصد اثربخش هستند.

سری کاغذهای Synaps XM جایگزین کاغذهای XM میشوند و البته قابلیت چاپ پذیری آنها نیز همچنان فوق العاده ست. این کاغذها برای چاپ و استفاده در فضاهای داخلی و خارجی مانند انواع پوستر، تابلو، بنر، تگ، لیبل و بروشورها مناسب هستند و از پایداری و مقاومت بسیار بالایی برخوردار هستند.
کاغذهای Synaps، از پایه ی پلی استر تولید میشوند و بسته به فناوری چاپ، در دو نوع مناسب برای چاپ افست و مناسب برای چاپ در ماشین های اچ پی ایندیگو و زیروگرافی تولید و عرضه می شوند.
 

دیدگاه کاربران

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید :

  1. نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  2. نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
  3. نظرات پس از ویرایش ارسال می‌شود.
دیدگاه شما ثبت شد
پایگاه اطلاع رسانی چاپ دیجیتال ایران

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به "پایگاه اطلاع رسانی چاپ دیجیتال ایران"است.