پایگاه اطلاع رسانی چاپ دیجیتال ایران
شنبه1 ارديبهشت 1403     Saturday, April 20, 2024

نمایشگاه Heimtextil 2022 کنسل شد

مسه فرانکفورت، مجری برگزار کننده ی نمایشگاه Heimtextil در آلمان، اعلام کرد که به دلیل محدودیت های کرونایی، این رویداد در ژانویه ی امسال برگذار نخواهد شد.

نمایشگاه Heimtextil که قدمت آن به 50 سال می رسد، بر بازار دکوراسیون و منسوجات خانگی تمرکز دارد و از سال های اخیر هم به معرفی و ارائه ی دستاوردهای چاپ دیجیتال در این صنعت و در حوزه ی چاپ پارچه، پرده، مبلمان و... می پردازد. 

نمایشگاه Heimtextil، بزرگترین نمایشگاه تجاری برای منسوجات خانگی است و معیاری جهانی برای طراحی و نوآوری در منسوجات با کیفیت به حساب می آید. این نمایشگاه با کنفرانس ها و رویدادهای ویژه و کارگاه های آموزشی همراه است و برای فعالان صنعت چاپ پارچه و دکوراسیون مناسب است. 

نمایشگاه منسوجات خانگی فرانکفورت، علاوه بر تعداد بی شماری سخنرانی های آموزنده در موضوعات مختلف، به نسل آینده فرصت می دهد تا با شرکت در رقابت های بین المللی، مشارکت فعالی در این رویداد داشته باشند. این نمایشگاه قرار بود در روزهای 11 تا 14 ژانویه (21 تا 24 دی ماه) در فرانکفورت برگزار شود.
 

دیدگاه کاربران

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید :

  1. نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  2. نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
  3. نظرات پس از ویرایش ارسال می‌شود.
دیدگاه شما ثبت شد
پایگاه اطلاع رسانی چاپ دیجیتال ایران

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به "پایگاه اطلاع رسانی چاپ دیجیتال ایران"است.