پایگاه اطلاع رسانی چاپ دیجیتال ایران
شنبه1 ارديبهشت 1403     Saturday, April 20, 2024

فوجی فیلم، سری پرینترهای فرمت عریض Acuity خود را متحول می کند

کمپانی فوجی فیلم با رونمایی از دو پرینتر جدید فلت بد از سری پرینترهای فرمت عریض Acuity ، اعلام کرده که استراتژی این سری جدید با سری های قبل کاملا متفاوت است.

کمپانی فوجی فیلم با رونمایی از دو پرینتر جدید فلت بد از سری پرینترهای فرمت عریض Acuity ، اعلام کرده که استراتژی این سری جدید از این پرینترها، از نظر قیمت، عملکرد، توجه به مسائل پایداری و کاربری آسان، با سری های قبل کاملا متفاوت است.

این کمپانی همچنین می گوید که اگرچه سری های قبل Acuity هم با 1800 نصب فعال در سرتاسر دنیا، از تولیدات بسیار موفق این کمپانی به شمار میرود، اما سری جدید این مدل، اهداف تازه ای را دنبال می کند.
یکی از این پرینترها، پرینتر فلت بد مدل Acuity Prime است که جایگزین مدل Acuity Select شده است. این پرینتر با کیفیت بسیار بالا، برای چاپ طیف گسترده ای از مواد، از بسترهای انعطاف پذیر گرفته تا بسترهای سخت مانند فلزات و چوب مناسب است. این پرینتر همچنین به سیستم LED curing مجهز است که سیستم های خنک کننده ی هوایی را جایگزین خنک کننده های پر مصرف آبی کرده است.

این پرینتر همچنین از سیستم مرکبی Uvijet HM استفاده میکند که با چسبندگی بالای شان، هم بر روی انواع بسترها عملکرد فوق العاده ای دارد و هم طیف کامل رنگی را به مشتری ارائه می دهد.

محصول دیگری، پرینتر تغذیه رول مدل Acuity Ultra R2 است که نسخه ی اصلاح و آپدیت شده ی پرینتر Acuity Ultra محصول سال 2018 به شمار میرود. تنظیمات مرکبی در این پرینتر تا هشت کانال مرکب را پشتیبانی می کند و با هردو سیستم مرکب یووی سنتی و LED نیز سازگار است.
 

دیدگاه کاربران

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید :

  1. نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  2. نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
  3. نظرات پس از ویرایش ارسال می‌شود.
دیدگاه شما ثبت شد
پایگاه اطلاع رسانی چاپ دیجیتال ایران

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به "پایگاه اطلاع رسانی چاپ دیجیتال ایران"است.