پایگاه اطلاع رسانی چاپ دیجیتال ایران
جمعه31 فروردين 1403     Friday, April 19, 2024

شرکت Taghleef فیلم های ضد کرونا عرضه می کند

درپروزا، شرکت متخصص در تولید فیلم های لمینت که بخشی از هولدینگ Taghleef است اعلام کرده که فیلم های آنتی میکروبیالی که به تازگی تولید کرده، در مقابل ویروس کرونا مقاوم است.

فیلم های ضد میکروبی درپروزا، آخرین محصول از سری فیلم های Derprosa Bacterstop است که مقاومت آن در مقابل انواع ویروس های کرونا مورد سنجش قرار گرفته است. 

این فیلم ابتدا در مورد ویروس کرونای شایع در گربه سانان مورد آزمایش قرار گرفت که سربلند بیرون آمد. بعد از آن هم در مقابل کرونای انسانی مورد سنجش قرار گرفت که در این قسمت هم موفقیت آمیز بود.

به ادعای این شرکت، عملکرد این فیلم ها در هردوی این آزمون ها فوق العاده بوده است. آزمایش ها نشان می دهد که سطوحی که این نوع فیلم بر روی آنها لمینیت شده بود بعد از 24 ساعت، کرونای روی سطوح را تا 84 درصد کاهش داده است. این فیلم ها می توانند از رشد و تکثیر ویروس ها و میکروب ها بر روی سطوح غیر متخلل جلوگیری کنند.


فیلم های Derprosa Bacterstop در دو نوع مات و براق عرضه می شوند و از تمام مزیت ها و عملکردهای فیلم های معمول در بازار مانند فیلم های وت، حرارتی و حرارتی دیجیتال برخوردار هستند. این فیلم ها همچنین تاییدیه ی صلاحیت برای استفاده در بسته بندی های خوراکی را دریافت کرده و تاثیر آنتی میکروبیال آن پایدار، بی بو و برای انسان ها امن است.
 

دیدگاه کاربران

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید :

  1. نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  2. نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
  3. نظرات پس از ویرایش ارسال می‌شود.
دیدگاه شما ثبت شد
پایگاه اطلاع رسانی چاپ دیجیتال ایران

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به "پایگاه اطلاع رسانی چاپ دیجیتال ایران"است.