پایگاه اطلاع رسانی چاپ دیجیتال ایران
جمعه10 فروردين 1403     Friday, March 29, 2024

اپسون، پرینتر و هدپرینترهای تازه معرفی می کند

کمپانی اپسون برای پاسخ به نیاز به تحولات سریع در بازار تجاری و صنعتی چاپ دیجیتال، سری تازه از هدپرینترهای PrecidionCore را روانه ی بازار می کند.

این کمپانی ژاپنی اعلام کرده که پرینت هدهای جدید، در نیمه ی دوم امسال به بازار عرضه خواهند شد. یکی از این پرینت هدها، PrecisionCore D3000-A1R نام دارد که با رزولوشن 1200 Dpi اولین پرینتری ست که در قسمت نازل های آن به فناوری چرخش مرکب مجهز شده است.

به گفته ی شرکت اپسون: «این پرینت هدها در راستای دغدغه های روز دنیا مانند کاهش مصرف و کاش اثرات گلخانه ای در زمینه های چاپ دیجیتال پارچه، بسته بندی و دکوراسیون قدم های بزرگی برداشته است. این پرینت هدها همچنین به توزیع بهینه تر چاپ کمک می کنند و به تولیدکنندگان امکان می دهد که محصولات خود را در محل، بر حسب تقاضا و در زمان تقاضا تولید کنند.»

دو پرینتر فرمت عریض تازه از اپسون نیز با عرض 1.12 متر و با نام های SC-T7700D و SC-P8500D وارد بازار شده اند. پرینتر مدل SC-T7700D از شش کانال مرکبی UltraChrome XD3 به همراه مرکب قرمز جدید پشتیبانی می کند و پرینتر مدل SC-P8500D به سری مرکبی UltraChrome Pro6 همراه با طیف خاکستری جدید، مات و فوتو بلک مجهز است.
 
برچسب ها : هدپرینتراپسون

دیدگاه کاربران

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید :

  1. نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  2. نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
  3. نظرات پس از ویرایش ارسال می‌شود.
دیدگاه شما ثبت شد
پایگاه اطلاع رسانی چاپ دیجیتال ایران

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به "پایگاه اطلاع رسانی چاپ دیجیتال ایران"است.