English

گزارش اولین نتایج نمایشگاه "بینش‌های جهانی دروپا "

آرشیو خبر بازدید: 1139 کد مطلب: 726  

گزارش اولین نتایج نمایشگاه "بینش‌های جهانی دروپا "

ME Printer/سوسن ریاحی
گزارش اولین نتایج "نمایشگاه بینش‌های جهانی دروپا " در مورد "تاثیر اینترنت بر چاپ دیجیتال" است.آنها چگونگی فعال کردن ابزارهای اینترنت را نشان می دهند، مانند چاپ اطلاعات متغییر،تجارت الکترونیک،چاپ تعاملی :کدهای QR ، Augmented Reality و تکنولوژی هوشمند مثل چاپ الکترونیک، که بر صنعت چاپ تاثیر بسزایی خواهند داشت.
۱۳۹۳ شنبه ۱ آذر ساعت 10:59

 ارائه دهندگان خدمات چاپ و عرضه کنندگان این صنعت از یک سو و مشتریان از سوی دیگر مجبورند با چالشها و فرصتهای جدید دست و پنجه نرم کنند. Werner M. Dornscheidtمدیر عامل شرکتMesse Düsseldorf, ، بر اهمیت نمایشگاه دروپا تاکید می کند و می گوید "با تجزیه و تحلیل دقیق بازارهای جهانی و بررسی اجمالی از روند فعلی نمایشگاه بینش‌های جهانی دروپا  می توان دریافت که صاحبان چاپخانه و توزیع­کنندگان آن، بطور یکسان در گرفتن تصمیمات مهم استراتژیک سهم دارند." در بهار سال 2014، حدود  1100نفر از مدیران کلیدی بین المللی  صنعت چاپ در این بررسی شرکت کردند و­ بسیاری از شرکت کنندگان نمونه­های بسیار آموزنده­ای از محیط کسب و کار خود را ارائه دادند.

ظهور و افزایش تجارت الکترونیک

تجارت الکترونیک در بسیاری از مناطق جهان با سرعت در حال رشد است.صاحبان چاپخانه باید تلاش خود را در این زمینه بیشتر کنند، در حالی که 51%از پنل نظر­سنجی از سرویس تجارت الکترونیک استفاده می کنند. با این وجود در بازار کاتولوگ،ناشران دریافتند که مجبور به فروش آنلاین هستند و  حدود 60% از چاپگران کاتالوگ گزارش کردند که درخواست تولید دیجیتال افزایش یافته­است.

به سوی سفارشی سازی انبوه

چه تقویم ویا لوازم التحریر، آلبوم...باشد یا تی شرت، در حجم زیاد یا کم - تولید در مقیاس بزرگ سفارشی چاپ دیجیتال، جذاب خواهد بود. در حال حاضر، 72 درصد از تمام چاپگرهای تجاری مطرح  در سراسر جهان به ارائه اطلاعات متغیر از خدمات چاپ می پردازند . در ایالات متحده نسبت آن حتی بالاتر 87 درصد است 56٪ از شرکت کنندگان رشد متوسط ​​یا سریع گزارش کرده­اند. افزایش تعداد چاپگرهای تجاری طیف گسترده ای از محصولات چاپ را ارائه می دهند که هم بر روی وب و هم بصورت شخصی  بفروش می رساند.این روند توسط "روند جهانی دروپا"مورد تایید قرار گرفته است و در بهار 2014 این گزارش منتشر شد: 38 ٪ از صاحبان چاپخانه تجاری و 32٪ از چاپخانه­­داران انتشاراتی قصد خود را در سرمایه­گذاری در چاپگرهای الکتروگرافیک رنگی دیجیتال اعلام کردند.

چاپ تعاملی در بخش چاپ و بسته بندی افزایش یافته است واین تعامل باعث شده است که مشتریان چاپ، قدرت برقراری ارتباط  از طریق تکنولوژی اینترنت و تلفن همراه را داشته باشند.مشتریان بطور فزاینده­ای خواستار برقراری ارتباط  از طریق کانال های پیام کوتاه ایمیل و ... هستند. طیف وسیعی از فن آوری های کاربردی شامل کدهای QR و ابزارهای هوشمند چاپ، این واقعیت را بیان می کند که ما در میدان ارتباطات قرار گرفته ایم. یک سوم از پنل  کارشناسان نمایشگاه دروپا یک فرم چاپ تعالی ارائه می دهند، یعنی پاسخ تعاملی به نشریات، ارتباطات کسب و کار، ، بسته بندی و تبلیغات در فضای باز را ارائه می دهد.

همانطور که انتظار می رود، تفاوت های عمده­ی منطقه ای وجود دارد: در ایالات متحده 44 درصد از شرکتهای چاپ که در این نظرسنجی شرکت کرده­اند، چاپ تعاملی ارائه می دهند اما ارائه دهندگان در خاورمیانه به 3 درصد میرسند. بخش قابل توجهی از اعضای پنل نمایشگاه دروپا در قسمت بسته بندی نیز از ابزارهای مبتنی بر اینترنت استفاده می کنند.

 50٪ استفاده از کدهای QR، 43٪ استفاده از محتوای متغیر، و 41٪ از تمام چاپگرهای بسته بندی که در این نظرسنجی،ارائه­ی خدمات چاپی شخصی می دهند .

 این نمایشگاه براساس براوردی بسیار دقیق طیف گسترده­ای از موضوعاتی را که به ارزیابی تاثیر اینترنت بر چاپ می پردازند ، پوشش می دهد. در این نظر سنجی با بسیاری از مسائل دیگر مانند CRM، Big Data ، مدیریت دارایی های دیجیتال و همچنین  اتوماسیون گردش کار وشرکتهایی که به فناوری اطلاعات بهتری نیاز دارند ،پرداخته شده است.

 چگونه افزایش دیجیتالی شدن ارتباطات بر تقاضا برای چاپ معمولی و یا تقاضا در بسترهای مختلف چاپ مانند (کاغذ، چوب، فیلم، فلز یا شیشه )تاثیر می گذارد ؟ این نمایشگاه جوابهای آموزنده­ای را ارائه می دهد. صاحبان چاپخانه باید اینترنت محوری و چندکاناله شدن آینده­ی دیجیتال را بپذیرند و رویکرد خود را تغییر داده و بر این اساس سرمایه گذاری کنند.


اخبار مرتبط با این خبر


نام :  
پست الکترونیکی :  
نظر شما :