English

تمرکز بیش از اندازه بر سالن38 معروف به سالن آلمان / ضعف تبلیغات محیطی در نمایشگاه بیست و سوم

آرشیو خبر بازدید: 520 کد مطلب: 3346  
مدیرعامل شرکت «نیرو واصل»:

تمرکز بیش از اندازه بر سالن38 معروف به سالن آلمان / ضعف تبلیغات محیطی در نمایشگاه بیست و سوم

چاپ و نشر
رامتین شالباف مدیرعامل شرکت «نیرو واصل» از ضعف تبلیغات و اطلاع رسانی بیست و سومین نمایشگاه چاپ و بسته‌بندی انتقاد کرد.
۱۳۹۵ شنبه ۱۱ دي ساعت 09:31

رامتین شالباف با انتقاد از ضعف تبلیغات و اطلاع رسانی نمایشگاه ابراز داشت: تبلیغات گسترده ی سالن38 معروف به سالن آلمان موجب شده تا اکثریت بازدید کنندگان در ابتدای حضور در نمایشگاه به این سالن مراجعه کنند و تنها در صورت داشتن وقت مازاد در سالن های دیگر نمایشگاه حضور می یابند.

 

 

وی همچنین برگزاری در روزهای غیرتعطیل را در کاهش تعداد بازدیدکنندگان موثر دانست و افزود: از آن جا که اکثریت مدیران صنعت چاپ و بسته بندی در تهران و شهرستان ها درگیر امور جاری صنای خود هستند، برگزاری در روزهای ابتدای هفته تاثیر مستقیم بر تعداد شرکت کنندگان داشته است که نتیجه نهایی برجسته شدن سالن38 و کم رنگ شدن دیگر سالن ها می باشد.

 

 

شالباف در پایان خاطر نشان کرد: یکی از مهم ترین عواملی که می توانست شکاف موجود را پوشش دهد تبلیغات محیطی بود که متأسفانه نمایشگاه بیست و سوم حاوی این امر مهم نبود.

 

 

 

 


اخبار مرتبط با این خبر


نام :  
پست الکترونیکی :  
نظر شما :