English

عزم شرکت های کره ای برای توسعه راهکارهای یکپارچه

آرشیو خبر بازدید: 552 کد مطلب: 3193  

عزم شرکت های کره ای برای توسعه راهکارهای یکپارچه

Meprinter/ایپینا
یونگ بوک مدیر انجمن تکنولوژی چاپ کره در گفتگویی به تشریح وضعیت صنعت چاپ کره وفرصت های پیش رو پرداخته است.
۱۳۹۵ سه شنبه ۱۸ آبان ساعت 09:24

در بین تولید کنندگان برتر حوزه فناوری چاپ، کره چه جایگاهی دارد؟

کشور کره در زمینه ابتکارات مربوط به صنعت چاپ سابقه بسیار خوبی دارد، تولید کنندگان کره ای برای این که بتوانند در زمینه تحقیق و توسعه، توسعه محصول و به کارگیری آن به مهارت های بالایی دست یابند، استفاده فراوانی از فناوری کرده اند. در زمینه توسعه محلول های یکپارچه، شرکت های کره ای به جای این که خود به تنهایی شروع به تولید چاپ و مواد مصرفی چاپ کنند، به همکاری با بهترین شرکت های تجهیزات و نرم افزار فعال در حوزه چاپ پرداختند.

فناوری دیجیتال در سراسر دنیا به محرک اصلی محلول های چاپی تبدیل شده است، تولید کنندگان کره ای هم از این قاعده مستثنی نیستند. موفقیت شرکت هایی هم چون دی – جن (d-gen) و دیلی (Dilli)، که موجب شده فناوری کره ای هم در دنیا حرفی برای گفتن داشته باشد، شرکت های محلی را تشویق می کند که مهارت های خود را به دنیا نشان دهند. ما بر این باوریم که با حمایت و راهنمایی درست، شرکت های محلی کره ای بیش تری قادر خواهند بود که خود را به دنیا عرضه کرده و با تولید کنندگان بین المللی رقابت کنند.

برای صنعت چاپ کره چه چالش ها و فرصت هایی برای پیشرفت وجود دارد؟

چاپ همچنان در کره تقاضای زیادی دارد. مهم ترین موارد مصرف این بازار شامل کتاب ها، روزنامه ها، مجله ها، وثیقه بازاریابی، جعبه های کارتن، بسته بندی انعطاف پذیر و لیبل‌ها می شود. هم چنین برای موارد استفاده سنتی، چاپ از روی سایت، چاپ بر بروی بسته، چاپ صنعتی و کاربردی، از چاپ های ترکیبی استفاده گسترده تری می شود. با این حال، وجود بیش از 18000 شرکت چاپ کوچک باعث شده این حوزه ظرفیت بسیار زیادی داشته باشد، این امر منجر به این شده است که بین رقبای مختلف فضای رقبابتی شدیدی به وجود آید و بسیاری از آن ها تمایل به کاهش قیمت های خود داشته باشند. بیش تر تولیدکنندگان کره ای همچنان بر روی بازار محلی تمرکز کرده اند، و مساله زبان به یکی از موانع بزرگ آن ها برای ورود به بازار جهانی شده است.

همچنان که تمرکز از روی بازارهای بنگاه به بنگاه  برداشته شده و بر روی بنگاه به مشتری معطوف می شود، تولید کنندگان هم به جای تولید انبوه شروع به تولید محصولات با تعداد کم  کرده اند، و از سفارشی سازی هایی پشتیبانی می کنند که دارای تکنیک های پساپردازشی مختلف، به کارگیری مصالح متنوع، چاپ های حامی محیط زیست و استانداردهایی با کیفیت بالاتر می شود.

کره یکی از هیجان انگیزترین کشورهای جهان است، زیرساخت های IT و تسهیلات تولیدی فوق العاده آن به تامین کنندگان خدمات چاپ این امکان را می دهد که بهره وری خود را افزایش دهند و از تمام ظرفیت حوزه چاپ از روی سایت بهره مند شوند. زیرساخت فعلی و منابع انسانی، در کنار فرآیند خودکارسازی بیش تر می تواند به شرکت های کره ای کمک کند که هزینه های ثابت خود را کاهش دهند و در مقایسه با دیگر کشورهای توسعه یافته به هزینه های تولید کم تری دست یابند.

برای دست یافتن به مزیت حضور در فضای رقابتی جهانی، شرکت های کره ای باید چه استراتژی را در پیش گیرند؟

شرکت های چاپ کره برای کسب و کار خود باید از استراتژی اقیانوس آبی استفاده کنند. رشد آینده در این حوزه بستگی به بازارهای مناسبی دارد که در آن ها بتوان محصولات باارزش را در تعداد کم به فروش رساند. تمرکز باید بر روی خلق موقعیت در حوزه های سفارشی سازی، شخصی سازی و چاپ از روی سایت باشد. تولید کنندگان و ارائه دهندگان خدمات باید سرمایه گذاری بیش تری بر روی بهینه سازی فرآیند و خودکارسازی جریان کاری انجام دهند.

به همین ترتیب مساله مهم دیگر برای شرکت های کره ای این است که به هنر بازاریابی و برقراری ارتباط با مخاطب جهانی تسلط یابند. شرکت ها در عین حال که به دنبال تحقق آرزوهای خود در سطح جهانی هستند، باید درباره ویژگی های مشخص، مقررات و رفتارهای مشتری هر کدام از بازارها به شناخت برسند. ما از شرکت ها می خواهیم به دنبال افزایش مهارت خود در زمینه هایی چون بازار صادرات، برنامه ریزی تولید و ارتقا باشند. هم چنین به منظور به اشتراک گذاری اطلاعات و ارتقا مهارت ها، باید دانش خود درباره این صنعت را افزایش دهند.

در زمینه حمایت از بخش چاپ کره، KPTA چه نقشی دارد؟

اتحادیه فناوری چاپ کره (KPTA) در ابتدا به تولید کنندگان کره ای کمک می کند که موقعیت خود در درون بازار کره را گسترش دهند، در ادامه فناوری و علامت تجاری آن ها را به بازار جهانی معرفی می کند.  ما به طور ویژه به SME هایی کمک می کنیم که در نواحی روستایی کره کار می کنند، چرا که آن ها منابع بازاریابی و کارآموزی ندارند، و هم چنین فاقد تجربه لازم زمینه مهارت های بازاریابی و ارتقا برند  خود هستند.

به منظور دستیابی به چنین امری، ما با چندین اتحادیه چاپ کره ای و چند نهاد دولتی همکاری های نزدیکی داریم، به این ترتیب برای افزایش معلومات آن ها در زمینه استانداردهای ISO سمینارها و کنفرانس های آموزشی برگزار کرده و به آن ها کمک می کنیم که به دنبال دستیابی به دیگر استانداردهای بین المللی باشند. علاوه براین ما به آن ها کمک می کنیم که مهارت های خود در زمینه هایی چون پایداری، حقوق معنوی، ثبت اختراع و دیگر حقوق خود را افزایش دهند


اخبار مرتبط با این خبر
ردیفتیترتاریخ
1 عزم شرکت های کره ای برای توسعه راهکارهای یکپارچه ۱۳۹۵ سه شنبه ۱۸ آبان


نام :  
پست الکترونیکی :  
نظر شما :