English

شروع کار بعنوان یک زن جوان در صنعت چاپ به من آموخت که اول از همه باید شوخ طبع باشم

آرشیو خبر بازدید: 88 کد مطلب: 4432  
پائولین بروکز ، مدیر توسعه و بازاریابی شرکت کونیکا مینولتا:

شروع کار بعنوان یک زن جوان در صنعت چاپ به من آموخت که اول از همه باید شوخ طبع باشم

ایپینا/Meprinter
مصاحبه با پائولین بروکز (Pauline Brooks) مدیر توسعه و بازاریابی شرکت کونیکا مینولتا (Konica Minolta) – بخش امارات متحده عربی در مورد اینکه در انتخاب صنعت چاپ بعنوان حوزۀ فعالیت خود از چه نکاتی الهام گرفته است.
۱۳۹۷ چهارشنبه ۳ مرداد ساعت 17:54

 

به ما در مورد سبک و فلسفۀ مدیریت خود بگویید

من معتقدم که خوش شانس بودم که طی سال­های گذشته توانستم در برخی از دوره­های معتبر و عالی آموزشی مدیریت و رهبری شرکت کنم که همین به من کمک کرد تا بتوانم روی رفتار، نگرش و افکار دیگران بتوان تأثیرگذار باشم. من امیدوارانه به پتانسیل افراد نگاه می­کنم و آنها را برای انجام کارها تشویق می‌کنم.

در مورد فلسفۀ کاری باید بگویم که: یک رهبر واقعی کسی است که به شما اعتماد به نفس بدهد تا به تنهایی ایستادگی کنید، شجاعت گرفتن تصمیم­های سخت را به دست آورید و با تمام وجود به سخن دیگران گوش دهید. او قصد ندارد که رهبر شما باشد اما به دنبال برابری و یکپارچگی دنیای بیرون است.

چه چیزی باعث شد که صنعت چاپ و گرافیک را بعنوان فرصت شغلی انتخاب کنید؟

من فکر نمی­کنم که من صنعت چاپ را انتخاب کرده باشم، من فکر می­کنم این صنعت چاپ است که مرا انتخاب نموده است. من بعنوان یک سرپرست برای یک تولیدکنندۀ افست در انگلستان مشغول به کار بودم و فرصتی پیش آمد تا برای آموزش در مورد ماشین­آلات در یک نمایشگاه شرکت نمودم و با یک فرصت شغلی برای فعالیت در یک تیم فروش مواجه شدم. برای این شغل درخواست دادم ولی چیزی در مورد چاپ و تاریخچه این صنعت نمی­دانستم. در ادامه از آموزش دهندۀ مشتری به فروشنده و مدیر تولید تغییر پست دادم و حالا هم در نقش یک توسعه دهندۀ بازار فعالیت می­کنم. در طول این سال­ها برای بسیاری از معتبرترین برندهای فعال در این حوزه کار کرده­ام و من همیشه و در همه به یک اندازه عاشق این صنعت بوده­ام.

چگونه این پیش زمینه کاری که داشته­اید شما را برای موفقیت در این صنعت آماده کرده است؟

شروع کار بعنوان یک زن جوان در صنعتی که غالبا مردها در آن فعالیت دارند به من آموخت که اول از همه باید شوخ طبع باشم و نباید بیش از حد خودم را بگیرم، روی پای خودم بایستم و از پرسیدن نترسم. از نظر من این تجارب بسیار ارزشمند هستند.

جالب توجه ترین بخش شغل شما کدام است؟

احتمالا قسمت آموزش مشتری جالب­ترین بخش کاری من بوده زیرا که نکات زیادی در مورد این صنعت آموختم و با افراد شگفت­انگیزی کار کردم. همچنین به جاهای مختلفی سفر کردم تا بتوانم دیگران را آموزش دهم که یکی از آنها را به خوبی به یاد می­آورم که یک زندان برای مجرمان جوان بود. آنها یک اتاق چاپ درون زندان تدارک دیده بودند تا به این مجرمان قبل از ترک زندان، مهارتی بیاموزند. این جزو جالب­ترین و منحصربه فرد ترین تجارب من می­باشد.

چه توصیه­ای برای زنانی که به دنبال ورود به صنعت چاپ و صنایع مرتبط هستند دارید؟

باید به این صنعت به عنوان یک حرفه نگاه کنند نه صرفا بعنوان یک شغل. راه­های مختلفی برای کشف چیزهایی که نمی­دانید وجود دارد و تا زمانی که واقعا کار در این صنعت را شروع نکرده باشید پی به این نکات نخواهید برد.

بزرگترین تحول در صنعت چاپ که شما شاهد آن بودید کدام است؟

به دلیل سابقۀ طولانی که در این صنعت دارم تغییرات و تحولات شگرفی را مشاهده کرده­ام اما به نظر من چیزی که بیش از همه برای من یک تحول عظیم شناخته می­شود، گذر از لیتو به دیجیتال می­باشد.

به نظر شما تحول بعدی در صنعت چاپ و گرافیک چه خواهد بود؟

بزرگترین تحول بعدی رشد سریع در حوزۀ اینکجت است و همه تولیدکنندگان اصلی در حال سرمایه­گذاری در این بخش هستند تا بتوانند توجه مصرف­کننده و بازار را به سمت خود جلب نمایند. فرآیند اینکجت به طور فزاینده در صنعت دکوراسیون و چاپ روی پارچه مورد توجه بوده و با بهبود فرایند اینکجتی، این حوزه ها نیز با رشد بیشتری مواجه خواهند بود. طبق پیش­بینی اسمیدرز پیرا، فرایند اینکجت تا سال 2019 از فرآیند الکتروفوتوگرافی پیشی خواهد گرفت و تا سال 2024، 56% از سهم بازار و 53% از حجم چاپ دیجیتال را به خود اختصاص خواهد داد.


اخبار مرتبط با این خبر


نام :  
پست الکترونیکی :  
نظر شما :