English

اماراتی هابه دورنمای شرکت های خود در سه سال آینده خوش بین هستند

آرشیو خبر بازدید: 167 کد مطلب: 3336  
براساس یک مطالعه میدانی;

اماراتی هابه دورنمای شرکت های خود در سه سال آینده خوش بین هستند

Meprinter/ایپینا
مدیر عامل های اماراتی بر این باورند طی سه سال اینده با رشدی طبیعی مواجه خواهند بود. رشدی که به سبب محصولات تازه به وجود می آید.
۱۳۹۵ سه شنبه ۷ دي ساعت 09:48

"چشم انداز مدیرعامل" کی پی ام جی نشان می دهد که 88% مدیرعامل های اماراتی بر این باورند که یک قیمت مداوم و پایین نفت می تواند تاثیر زیادی بر روی اقتصاد امارات متحده عربی داشته باشد.

 

بر اساس یافته های "چشم انداز مدیرعامل" کی پی ام جی 2016، بخش قابل توجهی از مدیر عامل های اماراتی نسبت به دورنمای شرکت های خود در ظرف سه سال آینده خوش بین هستند.

یافته های این تحقیق نشان می دهد که 76% مدیر عامل های اماراتی که مورد بررسی قرار گرفته اند (در مقایسه با 41% مدیرعامل های جهان) معتقدند در ظرف سه سال آینده، کسب و کار آن ها به طرز قابل توجهی تغییر می کند. این تحقیق هم چنین نشان می دهد مدیرعامل های اماراتی بر این باورند که در ظرف سه سال آینده، رشد آن ها عمدتا به صورت طبیعی بوده و تحت تاثیر محصولات تازه قرار می گیرد.

این تحقیق هم چنین نشان می دهد که بیش تر مدیرعامل های اماراتی معقتدند تمرکز بر روی یک مشتری مهم باید اولویت استراتژیک اول آن ها باشد. نکته جالب این است که سه چهارم مدیرعامل های اماراتی به این باور رسیده اند که شرکت ها آن در ظرف سه سال آینده به شکل قابل توجهی تغییر می کند. این آمار تقریبا دو برابر آمارهای جهانی است. .

مدیرعامل های اماراتی اعلام کرده اند که نظم و ترتیب، استعداد و اعتبار سه حوزه اصلی هستند که آن ها می خواهند در سه سال آینده پیگیری کنند. آن ها هم چنین معتقدند در کوتاه مدت در بخش هایی هم چون امنیت سایبری، دیجیتال، ابتکارات و تحلیل داده ها، افرادی که دارای چنین مهارت هایی هستند با وقفه قابل توجهی مواجه خواهند شد.

در حالی که حقوق و مزایای مالی همیشه به عنوان موثرترین راه برای جذب و حفظ کارمندان در نظر گرفته می شد، اما به نظر می رسد در بلند مدت، روش های غیرمالی که برای حفظ استعدادها به کار می رود اثرگذاری بیش تری داشته باشند. روش هایی هم چون ایجاد یک محیط مبتنی بر همکاری و پیشنهادهای شغلی تازه.

ویجی مالهوترا، مدیرعامل کی پی ام جی در امارات متحده عربی و عمان در این باره می گوید: "در امارات متحده عربی، تغییر یک روند پایدار است. به تازگی علام شد که هفته نوآوری امارات متحده عربی در ابتدای سال 2018 به یک ماه تبدیل خواهد شد، با در نظر گرفتن این نکته می توانیم این مساله را تصدیق کنیم که یافته های "چشم انداز مدیرعامل" که در امارات به دست آورده ایم، منعکس کننده نقطه نظر دولت امارات در سه سال آینده است، و تمرکز دولت بر روی از بین بردن روش های قدیمی، نوآوری و دیجیتالی شدن خواهد بود."

" در حالی که بعضی از یافته های امارات متحده عربی نشان دهنده همان نگرش و اقدامات پیشروی جهانی است، اما ما متوجه شدیم که مدیرعامل های اماراتی در مقایسه با همتایان جهانی خود، نسبت به سه سال آینده خوش بینی بیش تری دارند. این نشان دهنده تغییر نگرش امارات و حرکت به سمت یک اقتصاد مبتنی بر دانش است، رویه ای که به دنبال افزایش رشد و توسعه در بخش های غیرنفتی این کشور است."

ویکاس پاپریوال، مسئول بازاریابی بخش "خلیج کوچک" کی پی  ام جی در این باره می گوید: "این که مدیران بخش های کلیدی امارات علی رغم وجود یک پیش زمینه اقتصادی چالش برانگیز، نسبت به توانایی خود در تغییر موفقیت آمیز کسب و کار خود مطمئن هستند، مساله ای امیدوار کننده است. امارات برای تغییر در موقعیت یا الان یا هیچ وقت قرار دارد، و مدیر عامل های اماراتی به خوبی می دانند برای این که در کوتاه مدت به موفقیت برسند و برنده از این ماجرا بیرون بیایند، به چه چیزی نیاز دارند."


اخبار مرتبط با این خبر


نام :  
پست الکترونیکی :  
نظر شما :